snijden?

  • 15 November 2019
  • 2 reacties
  • 45 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey , ik ben bijna 15 jaar , ik heb veel meegemaakt me me biologishe vader, ik werd elke dag geslagen en werden elke keer rot opmerkingen gemaakt door hem, ik ben net 3 jaartjes van hem af, ik begon mezelf te snijden sinds ik 11 was ofs, het was een uitlepklep voor me , ik voelde mezelf weer goed als ik het had gdn, laats gaat het slechter met mij , me stiefvader laat me nooit buiten gaan met vrienden even naar de bieb, ik MOET thuis blijfen...ik ben gewend om elke dag buiten te zijn van me biologische vader, mr nu mag ik helemaal niks dat zit me egt dwars , ik kan der ook niks tegen zegge, en hij vertrouwd me niet waardoor er af en toe of best vaak ruzies zijn, ik raak vaak in paniek als ik huil en veel pijn heb, ik snij mezelf dan diep, ik wil telkens dieper gaan telkens denk ik wrm ben hier nog wrm moet ik altijd degene zijn die ruzies heeft thuis..ikweetniet wat ik moet doenn


2 reacties

Hey,

 

Wat zit je in een nare situatie! 

Als ik het goed lees snij je je nu al best lang, omdat je door gedrag van je stiefvader je rot voelt. 

Je zit nog op school, heb je daar niet iemand die je vertrouwt die jou zou kunnen helpen. Want dit hou je niet zo lang meer vol naar mijn idee, is er iemand die je vertrouwt op school? Zou je het durven het tegen die persoon te zeggen? Ik denk namelijk dat iemand op school jou best wel goed zou kunnen helpen. 

 

Ik hoop dat je hier wat aan hebt!

 

heyy, ik vind het echt heel rot voor je! Ik deed het al en soms nog als ik me heel rot voel maar dit gaat niet over mij :)) Wat mij erg heeft geholpen is:

 

  • Ik heb een hele goede vriendin en daarmee ben ik naar mijn mentor gegaan en die hebben me heel erg goed geholpen. Ik wou dat mijn ouders het niet wisten dat respecteerden ze 
  • Ik schreef op wattpad verhalen waarin ik annoniem mijn gevoelens kwijt kon maar dan in de vorm  van een verhaal wat over een random meisje ging (wattpad is een site waar je verhalen op kan schrijven zonder dat het geld kost ofzo) en ik vond het ook best leuk om te doen!

als het echt om de pijn gaat kan je ook een elastiekje met zo een ijzertje om je pols doen en daaraan trekken en dan loslaten. dit is niet om je te verleiden en ik bedoel het totaal niet naar (dat iedereen dat snapt) maar, daar krijg je verder geen littekens van of andere wonden. 

 xxx van mij 

Reageer