Vraag

snijden

  • 11 August 2019
  • 3 reacties
  • 113 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo allemaal ik snijdt mezelf op mijn linker onderarm,

- Dit bericht is aangepast door De Kindertelefoon, het was in strijd met de forumregels -

3 reacties

9. Plaats geen illegale, schadelijke en/of choquerende content of links in je bericht op het forum
Het geven van of vragen om tips bij bijvoorbeeld zelfdoding, anorexia, illegale activiteiten of zelfbeschadiging is daarom ook niet toegestaan. Aankondigingen van zelfdoding worden verwijderd. Topics over deze onderwerpen zijn wel toegestaan.

Ik adviseer jou niet om te snijden. Als je wil kan je een kijkje nemen op - (113.nl)
Hoi Kerst_man

Ik wil je meegeven dat het beter is om te stoppen met je eigen te snijden, Ik weet dat het moeilijk is maar neem anders een keer contact op met www.113.nl of stichting zelfbeschadiging. Is echt beter zo je bent je eigen lichaam alleen maar aan het beschadigen. Ik hoop dat je er wat aan hebt!

Groetjes,

Britt
Ik weet hoe moeilijk het is om te stoppen met snijden, maar als ik jou was, zou ik er wel mee bezig gaan. Zelf heb ik het op pure wilskracht gedaan. En met de gedachte "over 3 jaar is het niet makkelijker om te stoppen". Heel veel mensen die aan zelfbeschadiging doen denken bij zichzelf dat het geen kwaad kan om het nog één keer te doen en daarna nooit weer. Maar als je dat iedere keer denkt, komt die laatste keer er niet.

Reageer