snijden

  • 14 March 2019
  • 2 reacties
  • 66 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hey ik ben een meisje van 14,
ik ben nu meer als een half jaar geleden begonnen met snijden door een niet echt fijne thuissituatie. mijn moeder is er achtet gekomen en ik moest psycholoog ik ben daar nu weg omdat ikd aar geweigerd heb te praten. mijn moeder denkt dat het beter gaat met me maar ik huil nog steeds elke dag en ben nooit echt blij. ik fake heel veel mijn blijheid. ik heb nog steeds zm gedachtes en snijd ook. i don't know what to do. iemand ook zoiets?

2 reacties

Heyy
Ik heb opzich een best oke huissituatie en ik snij ook niet meer. Voor de rest heb ik precies hetzelfde. Is er misschien een vriend(in) die je vertrouwd en tegen wie je het durft te zeggen?? Want praten helpt echt! Welke dingen maken je blij?? Probeer die dingen vaker te doen. Als je niet echt iets hebt wat je blij maakt ga dan opzoek. Ga wandelen/bakken/tekenen of iets anders maar probeer te ontdekken wat je aflijd van je gedachtes en waarbij je lach niet fake is. You can do this!!
-xxx-
@Iemand13Op13Aarde
ja ik probeer veel met vrienden te doen want dat helpt bij mij wel vaker. en thnxx

Reageer