Vraag

Snijden

  • 24 January 2019
  • 1 reactie
  • 64 Bekeken

Badge
kijk ik dit dus zegmaar met een probleem. Ik zit dus zegmaar de hele nacht en dag aan zelfmoord te denken en ik heb dus 24/7 een beeld van een doorgesneden pols voor me... zelf durf ik het niet maar mijn beste vriendin heeft het gister wel geprobeerd op haar pols/slagader... ik heb mezelf maar 1 keer durven te snijden iets verder op de binnenkant van mijn arm omdat ik toen super emotioneel was en gekwetst.. dat was namelijk omdat mijn vriendje het net uit had gemaakt en ik het allemaal even niet meer aan kon. Ik heb het toen met een broodmes gedaan omdat ik te bang was voor een scherper mes. Maar in ieder geval, ik krijgt zulke gedachtes dus echt niet uit mijn hoofd dus kan iemand me daar mee helpen of me überhaupt iets meer over snijden kunnen vertellen want ik wil gewoon weg van deze aarde maar ik wil mijn vrienden en familie niet in de steek laten en ben te bang voor de pijn.

1 reactie

hey,

wat erg dat je zulke gedachtes heb, is er (naast je vriendje) iets gebeurd dat je deze gedachtes heb?

durf jij dit met iemand te bespreken, mentoor/ouders/vrienden? en samen met hun professionele hulp te zoeken zoals een psycholoog, zodat jij weer blijer word en deze gedachtes weggaan

Reageer