Snijden

  • 12 November 2018
  • 5 reacties
  • 104 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Iemand tips voor afleiding om niet te snijden?

5 reacties

Hey,
muziek helpt mij altijd heel erg. Je kunt ook een rondje lopen als je voelt dat je wilt gaan snijden of iemand bellen.

Heb je er met iemand over gepraat?
Hey, @Sleepygirl

Ja ik heb het tegen een vriendin van mij gezegd maar het bleek dat zij zich ook sneed en nu zijn we eigenlijk helemaal niet zo close meer.

Tijdens het sporten is er ook iemand achter gekomen en toen heb ik hem alles uitgelegd en soms praat hij er met mij over. Elke keer als ik het er met hem over heb hopen al mijn gedachten zich weer op en voor ik het weet zit ik de hele avond mij armen en benen open te snijden.

2 mensen weten het maar het is niet dat dat helpt.

Al 2 jaar zit ik met mijzelf enorm in de knoop en soms weet ik het gewoon even niet meer. Poems schrijven helpt soms.

Dankjewel voor het reageren op mijn topic. Het is fijn om een luisterend oor te hebben :-)

SimplyMe
Muziek, leuke dingen doen met vrienden, filmpje kijken
Is natuurlijk erg lastig als er in je directe omgeving allemaal reigers zijn. Maar doe zoveel mogelijk leuke dingen die jou een fijn gevoel geven
Dankjewel @live_meisje538 , ik zal het eens gaan proberen.
@SimplyMe wat goed dat je het aan iemand vertelt hebt. Dat is al heel knap van je! Zo te horen doet degene bij je sport zijn best om je te helpen, maar werkt het niet zo goed. Ik zou je daarom toch adviseren om naar een professioneler iemand toe te gaan, bijvoorbeeld je huisarts of een vertrouwenspersoon, zij kunnen je vast verder helpen. Je kan dan ook vertellen dat je (meestal) na het praten veel behoeften hebt om te snijden. Deze mensen kunnen daar goed mee om gaan en zullen je helpen.

Wat fijn dat je je gevoelens kan uiten via poems, ik heb er een paar gelezen en ik vind ze erg mooi!

Reageer