Snijden

  • 20 October 2018
  • 4 reacties
  • 127 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik heb dus al langere tijd problemen thuis en dat gaat steeds slechter ik heb nu al een paar keer gehad dat ik ben weggelopen omdat het gwn helemaal uit de hand liep.... daardoor ben ik ook begonnen met het snijden van mezelf,
mijn vriend die weet het wel dat ik het doe maar die denkt dat ik er mee gestopt ben maar eigg is dat dus helemaal niet zo want het wordt de laatste tijd alleen maar weer erger ook worden de problemen thuis ook steeds weer erger waardoor ik doordeweeks zo lang mogelijk op school probeer te blijven zodat ik niet naar huis moet en dan als ik thuis ben ga ik meteen naar boven... ik wordt er echt gwn helemaal gek van want de drang wordt alleen maar erger om er een einde aan te maken....

4 reacties

Heyy,
Ik zou het tegen iemand vertellen. Je kan het tegen die vriend zeggen, maar ook tegen je mentor/ vertrouwenspersoon/ familielid etc. En als je de drang voelt om te snijden, probeer jezelf af te leiden. Ga hardlopen, puzzelen, muziek luisteren.... het snijden lost niks op, en je voelt je er later alleen maar rot door. Je kunt ook proberen iets te doen aan de problemen thuis, ik weet niet waarvoor problemen het zijn, maar je kunt bijvoorbeeld gezinstherapie nemen. Thuis hoort een veilige plek te zijn, waar jij je fijn voelt.
Heel veel sterkte!
hee,

Please niet snijden 😞 . Ik heb er ook een lange tijd last van gehad en ik deed het omdat ik werd gepest. Ik zou met iemand gaan praten want dat hielp bij mij heel erg. Ik ben in de 1e klas naar mijn mentor gegaan en hij heeft me geholpen. Ik snij mezelf nu niet meer en ben erg blij dat ik ermee gestopt ben. Probeer met iemand te praten. Stay strong ♥️
heee,
je moet jezelf echt niet gaan snijden!
het lost niks op, het wordt alleen erger en dat is denk ik het laatste wat je wil. Je moet echt met de personen thuis gaan praten over wat er speelt.
Iedereen heeft thuis een plek nodig waar hij/zij zich veilig voelt en dat moet dan ook zeker bij jou zijn.
Praat er over met de personen thuis en stop zeker met snijden!
Ik weet zeker dat als jullie een goed gesprek voeren, jullie er met zn allen uitkomen.
Succes!
heee,
je moet jezelf echt niet gaan snijden!
het lost niks op, het wordt alleen erger en dat is denk ik het laatste wat je wil. Je moet echt met de personen thuis gaan praten over wat er speelt.
Iedereen heeft thuis een plek nodig waar hij/zij zich veilig voelt en dat moet dan ook zeker bij jou zijn.
Praat er over met de personen thuis en stop zeker met snijden!
Ik weet zeker dat als jullie een goed gesprek voeren, jullie er met zn allen uitkomen.
Succes!

Der valt gwn niet normaal te praten met mijn ouders ik heb het al vaak genoeg geprobeerd en ik zie nu gwn ook geen andere oplossing meer dan er een einde aan te maken want wordt er echt helemaal gek van

Reageer