snel in stress


Badge

Heyy allemaal, 

Ik vond het tijd om weer even een bericht te schrijven. Het gaat nog steeds slecht met me en ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen. Ik heb de laatste paar dagen snel hoofdpijn en raak erg snel in stress als iets niet lukt, en moet vaak dan ook huilen of krijg de neiging om dat te doen. Wil ik graag dat dat stopt of minder word dus heeft er iemand tips? Of is er iemand die dit zelf ook heeft. Vandaag was weer de eerste schooldag en het was mega saai en me beste vriendin doet raar de laatste tijd ze negeert me een soort, en weet dus niet waar dat aan ligt. Ook heb ik nog steeds ruzie met een goede vriendin maar daar vertel ik later nog wel over. Dit was het weer voor nu en hopelijk zijn er mensen die hetzelfde hebben.

Groetjes, anoniem.


2 reacties

Reputatie 4
Badge +1

hoi hoi!

wat vervelend! ik heb hier zelf ook last van. ik ga vaak in de pauzes naar buiten een stukje wandelen. even mijn hoofd leeg maken. misschien ook iets voor jou? je kunt je vriendin vragen waarom ze je een beetje negeert. had ik ook gedaan en mijn vriendin zat een beetje in de knoop met zichzelf. dus vraag het! misschien zit er niks achter maar je weer maar nooit.

xx

Badge

hoi hoi!

wat vervelend! ik heb hier zelf ook last van. ik ga vaak in de pauzes naar buiten een stukje wandelen. even mijn hoofd leeg maken. misschien ook iets voor jou? je kunt je vriendin vragen waarom ze je een beetje negeert. had ik ook gedaan en mijn vriendin zat een beetje in de knoop met zichzelf. dus vraag het! misschien zit er niks achter maar je weer maar nooit.

xx

Heyy!

heel erg bedankt voor je reactie! En echt super vervelend dat jij der ook last van heb, maar gelukkig heb je een soort oplossing gevonden. Ik ga deed dit eerst ook altijd maar zijn wat dingen gebeurd waardoor ik nooit meer alleen naar buiten durf dus het word een beetje lastig. Maar ga toch proberen want het lijkt me wel fijn. En ik heb het aan me vriendin gevraagd maar ze hadden inderdaad een beetje stress om dingen. Heel erg bedankt!

Groetjes, Anoniem.

Reageer