snel geïrriteerd sinds quarantaine

  • 14 May 2020
  • 2 reacties
  • 47 Bekeken

Badge

Hebben jullie ook dat jullie heel snel geïrriteerd raken door vrienden sinds we allemaal thuis zitten. Ik heb het gevoel dat mijne de hele tijd over hetzelfde praten en mij berichtjes negeren waar ik me heel erg aan erger, maar wil er niks over zeggen, want dan wordt het een nog groter probleem. Hebben jullie dit ook en wat doen jullie eraan?


2 reacties

Hoi @hellokittyy69 ik merk dat ik soms sneller als anders geïrriteerd  raak maar niet veel. Ik raak niet snel geïrriteerd dus ja .... Maar heb zelf niet dit probleem.  Ik ben veel bezig dus ja......  Ik zou er niet veel aan doen. Gewoon negeren en denken dat je gewoon steeds thuis zit. Heeft geen nut om overal boos om te worden dan word alles nog erger. 

 

Groetjes Gebruikerc 

Heyy

Heb ik  vooral met de mensen hier thuis. M’n ouders en 2zussen. Waarschijnlijk lijkt het alsof ze je berichtjes negeren omdat je je verveelt en hete lijkt alsof er veel tijd passeert terwijl dat niet zo is. Denk dat we nog ff op onze tanden moeten bijten. Veel is er niet aan te doen denk ik. Iets doen. Maarja wat? Veel valt er niet te doen.

Groetjs

Kaas123

Reageer