snel geirriteerd

  • 15 February 2021
  • 2 reacties
  • 47 Bekeken

Badge

Heyy allemaal, ik heb een vraagje… nu door al die online lessen zit ik veel met mijn ouders thuis, als er iets niet lekker loopt wordt ik snel boos of chagrijnig en mijn ouders denken dan dat er iets met me is, soms is dat ook zo en vertel ik ze niet wat er dwars zit omdat ik zelf niet goed weet hoe ik die dingen moet benoemen, hiervoor gaan we na de lockdown opzoek naar een goede psycholoog. Ik ben de laatste tijd super onzeker over mijn lichaam, nu weet ik dat het op een 15 jarige leeftijd niet goed is om af te vallen maar doe ik dit toch door middel van workouts en wandelen. Nu is mijn vraag:  wat doen jullie als je geïrriteerd bent en je niet de deur uit kan? Ik wordt soms echt gek van m’n ouders op zo’n moment en reageer ik alles op hun af terwijl ze mij niks hebben misdaan… ik hoor graag jullie reacties xx


2 reacties

Ik snap je helemaal ik heb er ook veel last van en ik word er gek van. Wat ik dan altijd doe is mijn koptelefoon op en dan zet ik mijn favourite band op en doe ik of de rest van de wereld niet meer bestaat. Dat is het enige wat voor mij nog enigszins werkt.

Badge

Dankjewel ik zal kijken of het werkt

Reageer