Vraag

Snel emotioneel

  • 13 November 2018
  • 6 reacties
  • 118 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ben ik de enige die zo snel geƫmotioneerd is want ik voel vaak de tranen al in me ogen dat gebeurd als ik te veel lach met Mn vrienden maar ook gwn over gescheiden ouders of iets ergs wat is gebeurd ik kan er echt slecht tegen en je tranen inhouden gaat ook niet echt maar kan ik hier iets aan doen & ben ik echt de enige of hebben meer mensen hier last van??

6 reacties

Hoi,

Ik heb hier ook last van, je bent echt niet de enige! Wat ik heb is een geurkaars, die ik gekocht heb in de boeddhistische winkel "Mystiek". De kaars heet "loslaten". Wat er gebeurt is, dat als je die emoties voelt opkomen of voelt zitten, je de kaars aan kunt steken en even een kwartiertje gewoon kan huilen en alles los kan laten. Hierna kun je weer verder.

Dit helpt voor mij heel erg. Misschien ook voor jou, maar dat weet ik niet. Ieder moet zijn eigen manier vinden 🙂 Volgens mij zijn de kaarsen ook online te koop. Ik zou even kijken als ik jou was.

Veel succes! Groetjes,
Eleni
Hoi,

Ik heb hier ook last van, je bent echt niet de enige! Wat ik heb is een geurkaars, die ik gekocht heb in de boeddhistische winkel "Mystiek". De kaars heet "loslaten". Wat er gebeurt is, dat als je die emoties voelt opkomen of voelt zitten, je de kaars aan kunt steken en even een kwartiertje gewoon kan huilen en alles los kan laten. Hierna kun je weer verder.

Dit helpt voor mij heel erg. Misschien ook voor jou, maar dat weet ik niet. Ieder moet zijn eigen manier vinden 🙂 Volgens mij zijn de kaarsen ook online te koop. Ik zou even kijken als ik jou was.

Veel succes! Groetjes,
Eleni






Heyy eleni weet je een website waar ik kan bestellen
Hoi, volgens mij gewoon op www.mystiek.nl en anders moet je naar een van de winkels gaan
Hoi, volgens mij gewoon op www.mystiek.nl en anders moet je naar een van de winkels gaan



Oke dankjewel xx
hey,

je bent zeker niet de enige.

ik ben vrij snel emotioneel, en dat kan door van alles komen, prikkels/harde geluiden/muziek/mensen/alles
ik heb dan wel weer een overgevoeligheid stoornis dat mij erbij helpt dat ik het sneller ben dan andere mensen. maar ik weet zeker dat jij niet de enige bent, en al heb je er veel last van kan je naar de huisarts gaan en bespreken wat het kan zijn en wat de oplossing kunnen zijn
Hey,

Dit is echt niet raar hoor. Ik heb hier ook wel eens last van. Dat ik al kan vol kan schieten van een een oud stel dat langs loopt. Sommige mensen zijn nou eenmaal gevoeliger dan iemand anders. Dit is juist een goed eigenschap. Het laat zien dat jij je goed kan verplaatsten in personen.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt!

Kusjes xoxo

Reageer