Skip to main content

ik vind laatste tijd gewoon heel kut mijn vader is al drie jaar geleden overleden en dat is al kut genoeg alleen mijn moeder was een tijd ook doorgedraait(phsygische ziekte) Toen moest ik in een pleeggezin ook weer heel leuk natuurlijk bla bla bla alleen ben dus nu weer terug leuk zou je denken NEE dit jaar zit ik in de klas met kinderen  die ik echt niet mag daarmee bedoel ik dat ze me ook ECHT HATEN ze schelden me uit vertellen roddels en dat soort ding maar dat is nog een eens het ergste mijn moeder is dan wel niet meer doorgedraaid maar is nog steeds niet leuk zoals andere moeders. ik word gewoon zo snel boos op haar en op iedereen laatst zei ze dat ik er lelijk uitzag en toen zei ik dat ze een kut moedere was en was ik de rest van de dag chagerijnig en ik word gewoon zo SNEL BOOS hoe kan ik dit overkomen?soms ben ik ui het niets boos op alles en iedreen en gooi ik metr spullen,

@Esmeehelp  dat klinkt best zwaar voor jou. Maybe kun je eens voor advies bellen of chatten met de Kindertelefoon? Als je dan goeie tips and tricks krijgt kun je verder, met jezelf en je mam.  Gun ik je! 

Kusss Asky


Ik heb vaak hetzelfde. Alleen heb ik me afgekeerd van de mensen die mij boos of verdrietig maken. Voor mij is dit beter zo. Ik wil  ze achter me  laten. Het doet soms pijn om mijn ouders alleen op afstand te benaderen, maar ik heb zoveel woede tegen ze opgebouwd dat ik ze niet meer aan kan kijken.  Ik weet niet wat jou kan helpen, maar ik weet dat dit voor mij goed was.


Reageer