Vraag

snel boos

  • 29 April 2022
  • 3 reacties
  • 68 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey iedereen!

ik merk aan mezelf dat ik de laatste tijd steeds bozer begin te worden. Maar ook echt om niets. Hierdoor zet ik van alles op het spel. Ook merk ik dat ik mensen minder makkelijk vergeef. En dat ik er nog vaak aan denk. Ik weet niet wat er aan de hand is. Maar nu moet ik de hele tijd sorry zeggen. En het wordt gewoon ongeloofwaardig! Ik wil helemaal geen ruzie! Kan iemand me helpen? Heeft iemand anders dit ook? 


3 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Ik heb zelf ook gehad dat ik boos werdt om niks op momenten dat er een beetje veel van me gevraagd/verwacht. Maar eigenlijk is het helemaal niet nodig. Voor me zelf denk ik gewoon dat ik het er maar mee moet doen. Oja hierdoor kan ik best moe van me zelf woorden.

 

Wat ik je zou aan raden is er proberen achter te komen waarom je zo reageert dit kan heel simpel door stres komen. Ook zou je het kunnen zeggen thuis dat je wat sneller reageert en dit eigenlijk anders zou willen doen. Ook kan je proberen je menig voor je te houden en soms gewoon niet reageren op moeilijke situatie (ik negeer me broer soms gewoon als ik geen zin heb in gezeur/het praten met hem). Ik weet niet precies hoe ik je zou kunnen helpen naast advies geven. Weet wel dat het weg gaat (ik heb er alleen maar last  van als ik stres om dingen wat ik nu niet meer doe).

 

Misschien een vraag naar jouw hoe denk je dat dit kan?

Badge

(Onnodige quotes verwijderd)

Hey joo joo, ik wilde even zeggen dat je niet de enige ben. Ik heb dit de laatse tijd ook heel erg word snel geïrriteerd, snel boos en vergeven is ook lastiger. Ik weet ook niet hoe het komt en probeer er ook achter te komen want ik was eerst altijd veel vrolijker. Sorry dat ik niet echt advies heb maar snap hoe je je voelt. 
groetjes, anoniem.

(Onnodige quotes verwijderd)

Hey joo joo, ik wilde even zeggen dat je niet de enige ben. Ik heb dit de laatse tijd ook heel erg word snel geïrriteerd, snel boos en vergeven is ook lastiger. Ik weet ook niet hoe het komt en probeer er ook achter te komen want ik was eerst altijd veel vrolijker. Sorry dat ik niet echt advies heb maar snap hoe je je voelt. 
groetjes, anoniem.

Heyyy! Ik vind het fijn dat je me tenminste snapt! Dat meer mensen dit hebben, dat ik niet de enige ben! Ook ik zoek nog waardoor dit komt. Ik was vroeger ook veel vrolijker. Super bedankt voor je reactie! Ik hoop dat je er snel achter komt, want ik weet dat het vervelend is als je niet weet waar het vandaan komt! Succes gewenst! 
 

groetjes, 

JooJoo

Reageer