snapscore

  • 10 May 2023
  • 4 reacties
  • 108 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hoi iedereen,

Ik zit met iets ... namelijk mijn snapscore. Ik schaam me echt. (Ik ben een meisje van 13 trouwens). Het lijkt alsof echt iedereen er mee bezig is uit mijn omgeving; zelfs mijn beste vrienden. Ik zelf vond het eerst niet erg maar nu lachen mensen ermee. Ik heb snap nu bijna 1 jaar en heb 7. 500. Ook mijn (beste) vrienden lachen er mee en zeggen dat het zielig is. Ze zeiden echt zo van: " ocharme... nee dit is echt zielig haha". Ik voel me echt slecht hierdoor. Die vriendin die dat zei trouwens heeft al 21. 300 en een andere vriendin heeft snap letterlijk nog maar twee weken en heeft nu evenveel als mij! 

Ik dacht eerst dat een hoge snpascore  alleen voor populaire mensen was, want de populaire meisjes van mijn klashebben lett 300.400 ofz echt. Maar nee nu blijkt het gwn dat ik achter sta.

Waarschijnlijk klinkt het echt belachelijk als je dit leest, maar ik vind het gewoon vreselijk omdat ik er ook gewoon bij wil horen en niet zo uitgelachen wil worden. Iemand pls tips ofz? Alvast, dankuuu


4 reacties

Reputatie 4
Badge +1

heey

Ik vind het helemaal niet gek hoor. Sommige mensen die denken nu eenmaal dat snapscore alles is en dat daar je hele sociale leven in zit. Toen mensen zijn begonnen over die van mij heb ik via tiktok een spamgroep gevonden en heb ik daar een weekje in gezeten. Die groepen spammen zo veel dat het irritant is maar je snapscore vliegt wel omhoog. Ook kan een ander account aan maken en die even vol spammen, misschien helpt het

Heel veel succes en sterkte!

Niks van aantrekken hoor.  Mijn snapscore is best hoog en daar schaam ik me dan ook weer ( een beetje) voor.  Mensen die je plagen hebben gewoon geen leven.  

Reputatie 7
Badge +17

Maak je er niet druk om. Ik heb niet eens snap😂 dus ook geen snapscore

Hey,

Maak je er niet druk om. Voordat ik dit las had ik nog nooit van een snapscore gehoord. Hoe belangrijk is het dan? Ik heb geen eens snap. Het gaat om wie je bent en niet om een of andere snapscore.

Groetjes!

Reageer