Vraag

Smoesjes voor snijden??!

  • 11 March 2019
  • 4 reacties
  • 402 Bekeken

Badge
Nou ik heb dus snij wonden op mijn enkel
zitten en op mijn hand, alleen ik zou niet weten welke smoesjes ik zou moeten gebruiken🙄 (ohja ik hoef niet een hele uitleg van blablabla das echt dom dat je dat doet enso) nee ik wil gwn tips voor smoesjes xx

4 reacties

In welke context krijgen mensen die te zien?
Ik denk dat die informatie misschien kan helpen.
Sowieso denk ik dat je wel in je binnenste kringen die informatie kan delen, maar daar gaat het nu niet over.
hy!

Zelf heb ik mij ook een tijd gesneden en ging ik alles verstoppen. Ik heb ook moeten liegen zodat leerkrachten er niet achter kwamen. Ik heb die tijd gezegd dat ik werd gekrapt door men kat. Ofwel zoveel mogelijk verbergen zodat je niet zoveel smoesjes moet gebruiken. Dat heb ik ook gedaan. Als je geen kat hebt is dat wel moeilijk. Verberg dan zoveel mogelijk zodat niemand erom vraagt.

grtjes Annika
hey,
Ik zei altijd iets als: 'ja ik ben gewoon onhandig haha'
Zorg dat je er een beetje nuchter over doet. Als je heel paniekerig gaat reageren gaan mensen dingen vermoeden.

Probeer het gewoon zoveel mogelijk te verbergen, je zou misschien iets als een enkelbandje om kunnen doen, dan letten mensen daarop en niet op de littekens. Hetzelfde geld voor je handen, een ring of een armbandje ofzo, daardoor leid je ze eigenlijk af.

Xxjee
Reputatie 1
Badge +1
Hmm ik ga er ook aan beginnen dus ik denk zeker mee:)
uhhh....
....
...
..
hier een paar:
de kat krabt me steeds
ik ben met mijn enkels langs mijn trapper gegaan waardoor het open ging
Ik snij mezelf steeds langs een scherp randje in Mn kamer
gesneden langs papier

ik hoop dat je er wat aan hebt!
groetjes:)

Reageer