Vraag

Smoes bedenken

  • 19 May 2020
  • 7 reacties
  • 255 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Guys ik zit diep in de shit! 

K vind het best wel kut om te delen en ik hoop daarom ook dat jullie me niet gaan judgen. 

Ik heb dus twee jaar geleden een account aangemaakt op insta met foto's van een model uit een ander land, in het begin was het heel erg onschuldig maar het groeide steeds verder uit en het werd steeds professioneler. Zo heb ik ook een snap account aangemaakt. Nu is er een jongen waarmee ik via dat account fix heb en ik ken het ook in het echt zegmaar. Ik vind hem echt leuk en ik wil hem eigenlijk "privé". Hij kent mij ook maar hij denkt dat ik een vriendin ben van het meisje dat ik heb nagemaakt! 

 

Jullie moeten me echt helpen met een smoes om ervoor te zorgen dat hij mij interessant gaat vinden in plaats van het neppe meisje. Ik weet dat ik eigenlijk gwn moet zeggen dat ze fake is en dat ik het ben maar ik wil hem niet kwijt! Wat de f* moet ik doen?! 

X A.


7 reacties

Badge

Oke wow.

Gelukkig zie ik dit, want ik ben een pro in smoesjes bedenken, deed ik vandaag zelfs!

 

Oke dus hij denkt dat jij de vriendin bent van dat model.

Weet je of hij je leuk vind? Kunnen jullie een keer afspreken? Stel je bent bang om het te vertellen dan kun je via snap bijv zeggen: heeyyy uhmm ik ken dat model niet, k vond haar gwn mooi en  heb eenn account voor der gemaakt.

Misschien gaat die jongen met je om omdat je dat model kent? Of flirt hij echt met je?

 

K hoop dat je snel antwoord en meer info geeft, want dan kan  ik je helpen (k ben 13 jaar, so you know)

Baii

 

 

Reputatie 1
Badge +1

@malena Ik heb eigenlijk geen een catfish account aangemaakt als je het zo plat wil zeggen daarvoor heb ik dus dat model gebruikt (laten we haar even Eva noemen) en de echte ik heeft tegen hem gezegd dat ik een vriendin van Eva ben. Maar feitelijk ben ik Eva dus zelf en hij en Eva hebben fix

Badge

Hoi, oke.

Ik denk dat je het toch wel heel voorzichtig moet zeggen

Hoi

 

Het lijkt me niet mooi om deze jongen te doen geloven dat hij fix heeft met dit meisje. Best biecht je zo snel mogelijk op dat jij achter dat account zit. Hoe later je dit doet, hoe lastiger het wordt, en hoe groter de kans wordt dat jij hem verliest. 

 

Ik kan me voorstellen dat dit moeilijk moet zijn om op te biechten. Echter zou deze ene moeilijke stap ervoor kunnen zorgen dat je van dat nare gevoel, dat gevoel dat je je in een leugen bevindt, af bent. Liever even een moeilijke stap zetten door dit op te biechten, dan voor een erg lange tijd met dat nare gevoel zitten, zou ik denken?

 

Gr. Kenshin

Reputatie 1
Badge +1

@kenshin @malena

Super bedankt voor jullie advies! Ik ga nu als “mezelf'’ op date met hem.

Zo kom ik op het volgende probleem, wat moet ik gaan doen?! 

X A.

Je gaat met deze jongen op date, deze keer als ‘jezelf’. Da’s fijn :slight_smile:

 

Met de corona-maatregelen wordt daten een stukje anders dan gewoonlijk. Jullie zullen anderhalve meter afstand moeten houden, en klassieke date-plekjes als de bioscoop en eettenten zijn gesloten. Wel zouden jullie samen kunnen gaan wandelen of sporten in de buitenlucht. Een picknick mag volgens mij, waar ik woon toch, ook. 

 

Gr. Kenshin

Badge

Alsjeblieft nog.. 

 

Hoe is het gegaan?

Reageer