slim of niet?

  • 6 September 2021
  • 1 reactie
  • 47 Bekeken

Badge

hi ,

nou ik word al een lange tijd gepest vanwege min sexuality .

maar ik wil mezelf self harming doen dus daarom rook ik .

ik weet gewoon echt niet of dit slim is , ik doe dit nu al 3 maanden omdat ik me gewoon echt brak voel .

ik ben dan zgm non-binary maar dat word niet bepaalt geaccepteerd op mijn school , dus word ik daar erg veel mee gepest . ik heb hier gewoon echt even advies over nodig .

 

tyy alvast <3


1 reactie

Reputatie 4
Badge +4

Heyy,

Ik heb ook gerookt (geen echte sigaretten, ik en mijn vriendin maakte ze van thee en papier) ik heb het nu al een tijdje niet meer gedaan en soms mis ik het een beetje want het was een fijne afleiding, maar zonder ben ik net zo goed/slecht af. Het is natuurlijk niet slim want het is ongezond, maar helpt het om je minder brak te voelen en je te stoppen van self harming, want ik denk dat je hebt best kan proberen stoppen met roken of echt heel weinig roken  en het dan langzaam afbouwen. 
ik zou ook gaan kijken voor afleidingen van self harming je kan het zo opzoeken! En je kan verschillende proberen en dan kijken welke het best voor je werkt. 
 

en even dat je gepest word omdat je non-binary bent slaat nergens op, de mensen die jou pesten zitten met hun hoofd nog in de middeleeuwen vast, kom op zeg dit is hartstikke normaal iedereen mag zelf zijn gender bepalen. En wat ik ook niet snap is dat het gaat om iemand anders waarom zouden ze zich zo druk moeten maken om jou pronouns en gender. Mensen die dit nog steeds niet accepteren zijn gek in hun hoofd dit is de toekomst! Nederland is gewoon te toxic ze hebben altijd wel iets te zeuren over iemand anders en zelf zijn ze perfect, UH- NOT. 

Ik weet zeker dat je een super leuk en mooi persoon bent, maar sommige mensen zijn gewoon bang voor de dingen die ze nog niet kennen en ze voelen zich bedreigd, dan word je het target. 
 

Ik wil even zeggen dat het niet aan of bij jou ligt, het ligt echt bij de andere mensen! Jij bent goed zoals je bent en sorry dat je door dit heen gaat het is een schande.

Reageer