Vraag

slechte vriendin?

  • 30 May 2020
  • 4 reacties
  • 83 Bekeken

Badge

ik heb dus een vriendin en laten we haar lisa noemen. ik had dus een broek gekocht en ik liet hem aan de vrienden groep zien alleen lisa die daar ook bij zit reageerde gelijk met “omg gadver”en dit was niet de eerste keer ze regaarde ook al op andere dingen zo. ik zei dus in een berichtje in de vriendengroep het woordje tfoe en ze appte mij gelijk met dat ik dat moet stoppen met het te zeggen en dat het raar en cringe was en dat het zo vorig jaar was en ik vond een keer een winactie leuk zei ze ook gelijk “omg dit is zo niet jou stijl maar ok” ik weet niet wat ik ermee moet, als het geen vriendin was had ik allang er iets van gezegd maar ze is wel me vriendin en ik weet niet wat ik ermee moet stel ik me aan ? of moet ik iets doen, want door dat ze allemaal dat zegt word ik er wel onzeker door en verdrietig 


4 reacties

Badge

Hiii!!! 
 

ik ga je proberen te helpen! Wat ik zou doen is het sws tegen je ouders bijv vertellen en tegen haar zeggen dat je er mee zit. Als ze der stom over doet is ze niet een echte vriendin!! Ik hoop dat dit je een beetje helpt! Xxx- jill

Hoi

 

Wat vervelend dat Lisa zo naar kan doen. Je stelt je niet aan hoor; haar gedrag lijkt me bij momenten best irritant. 

 

Vrienden of niet; het lijkt me goed om met Lisa te praten. Ook in vriendengroepjes kan het gebeuren dat eentje wat vervelend doet, en dan is het aan de anderen om die persoon daarop te wijzen. Wie weet heeft Lisa namelijk niet door welke impact haar gedrag heeft, of bedoelde ze dit enkel als smakeloos grapje. 

 

Gr. Kenshin

Om heel eerlijk te zijn is zij gewoon een misgunner. Echte vriendinnen willen elkaar zien shinen 🤷🏽‍♀️

Niks van aantrekken, en ook niet op reageren. Ik vind haar manier van reageren best bijzonder, misschien is ze wel jaloers .. wie zal t zeggen. Jouw kleding style hoeft die van haar nog niet te zijn. Dus draag wat je wilt, je gaat toch geen gekochte broek terugbrengen omdat iemand anders hem niet mooi vind..?  Doe er je voordeel mee, en hopelijk doe je wat goed voor je is. Succes !

Reageer