Vraag

Slechte mentale gezondheid door moeder

  • 16 June 2022
  • 1 reactie
  • 37 Bekeken

Badge

hi mensjes

theekopje hier :)

ik ben theekopje en ben 12 jaar oud

ik wordt al sinds ik 8 / 7 ben een soort van gemanipuleert door mijn moeder

ik zit zelf op speciaal onderwijs en heb moeite met expressie aggresie emotionele dingen enz

at weet mijn moeder natuurlijk alleen ze houdt r bijna nooit rekening mee we hadden laatst ook veilig thuis over de vloer gehad om dat er in het publiek iets mis was gegaan tussen ons waar mijn moeder heftig op reageerde (slaan enz) nu net met mijn huiswerk maken snapte ik niet dus ik raak in paniek (heb ik altijd) en mijn moeder wordt daar boos om heel verhaal gedoe en ruzie gehad ik wou weglopen alleen me moeder pakte alles af en heeft ook een kinderfeestje waar ik al 3 weeken voor me best op school doe zodat ik kan gaan afgelast ik zit nu in me kamer met een zelgemaakt deurslot omdat ik er geen 1 heb en een ladder+kast tegen em deurklink gezet zodat mijn moeder niet kan binnen komen wat kan ik doen om te voorkomen dat het zo oploopt en hoe kan ik dit mijn moeder uitleggen :(

 

kusjes theekope:}


1 reactie

Reputatie 3
Badge +2

Hi @teekopjeromy

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Hartelijke groetjes, 

Hanne | De Kindertelefoon

Reageer