Vraag

Slecht kunnen slapen.

  • 1 June 2022
  • 2 reacties
  • 51 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hallo,

Ik kan al een tijdje slecht slapen omdat ik over dingen pieker. Ik heb geprobeerd om pillen van de Kruidvat te nemen die werken maar dan kom ik de volgende dat niet mijn bed uit dus in was daar mee gestopt. Ook muziek probeer ik het helpt maar ik slaap nogsteeds slecht. Ik merk vooral dat ik moe ben als ik op school ben, de concentratie is gewoon niet aanwezig en mijn cijfers worden slechter

Heeft iemand tips om beter te slapen 

Bedankt voor het lezen van mijn topic <3

groetjess

 

 

 

 


2 reacties

Badge

Als je veel piekert kan je proberen dingen in een schriftje op te schrijven, alsof je tegen jezelf praat. Ook is het misschien makkelijker om  als je in bed ligt te bedenken van, ik heb nu gewoon eigenlijk de hele nacht om zelf comfortabel in een bed te liggen en je hoeft niks. Voor 6/7/8 uur hoef je nergens aan te denken, alleen maar te chillen en uitrusten.  Dit heeft voor mij erg geholpen <3

Reputatie 2
Badge +1

Als je veel piekert kan je proberen dingen in een schriftje op te schrijven, alsof je tegen jezelf praat. Ook is het misschien makkelijker om  als je in bed ligt te bedenken van, ik heb nu gewoon eigenlijk de hele nacht om zelf comfortabel in een bed te liggen en je hoeft niks. Voor 6/7/8 uur hoef je nergens aan te denken, alleen maar te chillen en uitrusten.  Dit heeft voor mij erg geholpen <3

Heel erg bedankt voor de tip ik ga het proberen!

Reageer