Skip to main content

slecht in mn vel

• January 19, 2026
  • 1 reactie
  • 17 Bekeken

Oké dit word wel een wat langer verhaal

ik wil gewoon even kwijt waar ik mee zit 

Ik ben nu 15 eigenlijk alles vervelend begon toen mijn oma overleed het raakte me echt omdat ik heel hecht met haar was etc t iets daarna paar maanden ging t met dat beter maar toen ging t op school langzaam achteruit Ik vond t moeilijk bij wie ik hoorde enz en ik werd ook gepest door een jongen hij valt me nu nog steeds wel eig rond die tijd ben ik ook gaan vapen en daarna vrij snel ook roken ik had toen ook een relatie en daarna ging dat ook slecht en toen ben ik voor t eerst gaan blowen daarna leerde ik veel nieuwe mensen kennen maar die hadden niet positief invloed op me ik skipte school blowde vaak of ja wekelijks en vaak ruzie met m’n ouders of telaat zijn en niet aan afspraken houden fast forward ongeveer ¾ jaar ik blow nu dagelijks bijna ik word in de tijd dat ik vape vaak gepakt met vapen veel ruzie etc uiteindelijk proberen te stoppen met vapen en blowen minderen uiteindelijk veel geprobeerd uiteindelijk flink geminderd.daarna kom ik erachter dat mijn beste vriend snuift ik vind t moeilijk wat ik moet doen slechte omgeving etc wil t oprecht goed doen en mijn ouders trots maken maar ik wil t ook allemaal opgeven en geen energie meer dr insteken. Ik besluit ik vertrouw hem erop dat ie zn belofte waarmaakt en stopt. Daarna overlijd een van m’n beste meisjes vrienden ze zou vlak daarna haar sweet sixteen houden ik stop dit de hele tijd weg maar ik zit er gewoon zo fuckkng erg mee ook gewoon omdat ik d’r al een tijd niet had gezien voordat t ongeluk gebeurde ik zit daar zo erg mee t boeide me allemaal heel weinig in de tijd daarna ik herriner me t echt vaagjes omd ik zoveel geblowd heb uiteindelijk mijn stiefopa overlijd en ik had m allang niet gezien en daar voelde ik me sws al schuldig over maar hij was dus al een week en nog paar dagen overleden en begrafenis etc al geweest omdat zijn zoon t niet nodig vond om ons ui te nodigen ik wou gewoon aan iemand kwijt wat er nu allemaal aan de hand is ik wil t graag goeddoen maar heb te weinig succes ervaringen en t lukt niet met stoppen ik voel me gw zo fk alleen de is niemand meer waarmee ik m’n gevoelens kwijt kan ik ben gewoon zo slecht met mensen want die oude beste vriend die uiteindelijk snoof heb ik langzaam uit m’n leven verwijderd wat ik ook erg kt vond want ik liet m gw stikken eigenlijk

1 reactie

ghast
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • January 20, 2026

Hoi,

Dus wat je bedoelt is dat de mensen die je leerde kennen een slechte invloed op je hadden en dat je toen drugs ging gebruiken? Dat zijn super slechte vrienden. Goed dat je geminderd bent. Ga naar 100% rookvrij. Je kunt het. Verder wens ik je veel sterkte met wat je hebt moeten meemaken.

Je kunt vertellen wat je lastig vindt op het forum of de Kindertelefoon bellen (Kindertelefoon.nl/bellen).

Groetjes,

ghast