Skip to main content

Slecht idee wordt werkelijkheid

• May 12, 2025
  • 3 reacties
  • 53 Bekeken

Hoi

Ik heb een paar dagen geleden (zaterdag volgens mij) een topic geopend over wat er gebeurde. Om dit topic beter te begrijpen adviseer ik die eerst te lezen zodat je weet waar t over gaat.

Ik heb hierin gezegd dat ik gedachtes had over het droomlichaam Enzo. Ik merk dat ik al 2 dagen heel weinig eet. Vandaag was mijn eerste maaltijd bijvoorbeeld het avondeten (2 broodjes gezond) ik Ben dus ook in 2 dagen 1,5 kilo afgevallen

Op school at ik een Klein koekje omdat ik echt heel veel honger had. Ik voelde me al schuldig toen ik het pakje opende. Ik gaf de helft aan mn vrienden maar ze Gaven t terug. Gelukkig hebben ze niet door wat ik doe.

Ik weet niet waarom maar het voelt een soort goed (idk why) ik wil stoppen maar tegelijkertijd ook weer nier nu ik zo ¨goed¨ bezig Ben. (ik weet dat dit slecht is)

Ik weet echt niet meer wat ik met mezelf aan moet en ik wordt nog steeds gepest door die meiden.. Heb morgen weer les met ze en Ben gwn bang om te gaan..

Ik weet gewoon niet wat ik doe. Elke keer als ik iets eet zegt zo een stem: eew je verdient dit niet leg terug

Elke ochtend sta ik op de weegschaal en als ik goed Ben afgevallen mag ik een beetje ontbijt en anders niet.

Hebben Jullie een idee wat ik doe en hoe ik dit stop? Groetjes eendje

weet niet welk subforum

3 reacties

Nina24
Forum|alt.badge.img
  • De Kindertelefoon
  • May 13, 2025

Hi ​@eendje 

Wat knap dat je dit durft te delen. Je zit duidelijk in een moeilijke situatie, en het is heel begrijpelijk dat je je zo voelt. Weet dat je hier niet alleen in bent.

Als je met iemand wilt praten of advies nodig hebt, kun je elke dag van 11:00 tot 21:00 uur bellen of chatten met De Kindertelefoon (0800-0432 of www.kindertelefoon.nl).

Je verdient steun en je hoeft dit niet alleen te doen. Heel veel sterkte!

Groetjes,

Nina van de Kindertelefoon

• May 13, 2025

Hoi ​@Nina24 

Ik ben net klaar met chatten:)

Bedankt!

armydreamerss
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • May 13, 2025

Ik ben niet zo goed met woorden maar ik hen er helemaal voor je en ik zou inderdaad met de kindertelefoon chatten of bellen misschien kan je je het je vrienden vertellen dat hun je kunnen helpen.     Heel veel succes groetjes -armydreamerss