Skip to main content

Hoi ,

Ik zit met een probleem , ik heb slapeloze nachten ,lig heel vaak te huilen in bed .

Ben recent mijn moeder verloren en woon nu samen met mijn zusje bij vriendin van mijn moeder die heel graag mijn pleegmama / voogd wil worden .

Ben elke nacht al om 5 uur wakker en ga dan maar uit bed  wat tv kijken in de woonkamer .

Half uur later komt oudste zus uit bed om naar haar werk te gaan en verbaas haar waarom ik zo vroeg weer uit bed ben .

Soms komt pleegmama naar mij als ze mij hoort huilen nachts  en troost mij weer . Houd mij strak vast en knuffel met me en zeg dan wel dat alles goed komt .

Draag zoveel verdriet met me mee en zit met zoveel vragen :

Mogen wij wel hier blijven wonen ?waar is mijn mama nu?

Moeten we naar andere school?

En ga zomaar door .

Wat naar dat je je moeder bent verloren 😕 ik vind het heel goed van je pleegmoeder dat zij jou probeert te troosten en veel aandacht er voor heeft. Misschien kan je gaan praten met iemand die jou kan helpen en mag het echt niet goed gaan, zou je terecht kunnen bij een professional. Voor je slaapproblemen kan je medicijnen gaan aanvragen als je hier met je pleegmoeder over praat. Misschien een domme vraag, maar weet jij wanneer, waar of hoe jouw moeder is verdwenen? Veel sterkte <3


Ze heb zelfmoord gepleegd en is gevonden in haar auto


Ze heb zelfmoord gepleegd en is gevonden in haar auto

Oh nee toch.. 😧 ik snap inderdaad hoe moeilijk het is. Wel dapper dat je dit hebt gedeeld en hopelijk gaat het goed tussen jou en je nieuwe pleegmoeder 


Met pleegmama wel maar met mij niet ben vanmiddag opgenomen in ziekenhuis. Heb hart infarct gehad  door alles wat ik mee gemaakt heb


Met pleegmama wel maar met mij niet ben vanmiddag opgenomen in ziekenhuis. Heb zware paniek aanval gehad . Kregen mijn hart slag niet meer goed . Gaat nu al iets beter met me .

 


Da's erg heftig 😧 gelukkig gaat het iets beter met zowel jij als je pleegmoeder


Reageer