Skip to main content

Hoi,

Zoals jullie waarschijnlijk al weten gaat het niet goed met mij. Ik kan nu dus ook al niet slapen. Ik ben sinds ongeveer zeven uur al op mijn kamer en heb ik gwn tiktoks zitten kijken tot ong half elf ofzo. Toen ben ik gaan lezen tot ongeveer twee uur. Daarna heb ik muziek opgezet. En die playlist is nu dus al voor de tweede keer bezig. Het is ondertussen bijna drie uur. Ik kan wel slapen als ik het echt zou proberen. Mijn ledstrip uit zou zetten, muziek uit zou zetten. Maar ik wil het niet.. nou ja.. ik wil het wel.. maar ook weer niet. Het is echt ingewikkeld ik weet het. Iets in mij wilt niet dat ik ga slapen. Ik denk eerlijk gezegd dat ik mezelf geen slaap gun en dat ik de dag tegenwoordig niet meer leuk vind. Ik wil niet slapen omdat ik weet dat ik de volgende dag wakker word en weer door een dag heen moet. Het is echt ingewikkeld. Iemand tips om te gaan slapen? Ik heb ze echt nodig.

Bedankt voor het lezen!:)

- annoniem_meisje

Het is inmiddels al 04:45 trouwens 

- annoniem_meisje

 

 


Hey @annoniem_meisje 

Hoe slechter je slaapt hoe vermoeider je wordt en hoe vermoeider je bent hoe lastiger je door de dag komt. Zijn er dingen die je kunt gaan doen op een dag om het leuker te maken?  Bij mij hielp het altijd om dingen te hebben om naar uit te kijken enzo al val ik nu nog steeds om van slaaptekort. 

Door niet of nauwelijks te slapen maak je de vervelende dagen ook ineens een stuk langer en zie je steeds meer op tegen de volgende. Meestal wil ik ook niet slapen omdat ik bang ben teveel na te denken over de wereld en hoe het daarmee gaat, dus sinds kort werk ik aan een soort boek en kunst. Zou dat iets zijn dat jou kan helpen? 

Maken tiktoks je eigenlijk vrolijk of is het vooral kijken naar mensen die hun leven perfect laten lijken waardoor je jezelf nog onprettiger voelt?

Groetjes DaVinci


Reageer