Skip to main content

hallo jongens, ik ben 13 jaar en zit op het stedelijk gymnasium. ik moet elke dag 3 kwartier reizen. ik slaap gemiddeld pas om 4 uur snachts niks lukt. ik verkloot alles. IK WEET GEWOON GEEN RAAD MEER. Ik zit veel te lang op mijn telefoon. ik ben veel te veel met andere dingen bezig. Stress stress stress.

ik wil het gewoon niet meer langer zo. en nee voordat je het vraagt. ik ben NIET depressief. ik voel me gewoon helemaal verkloot.

😔

Hai man, 

ik was ook zoals jij. Niet zo slim maar ik had dezelfde problemen. Ik ben nu 17 en toen ik jou leeftijd had 13-15 was ik ook niet in slaap te krijgen. Ik stel voor probeer je telefoon echt weg te leggen. Hooguit leg je hem in de woonkamer neer als je dat meer helpt. Slecht slapen sloopt je op die leeftijd. Als dat niet lukt probeer jezelf moe te krijgen. Ga een rondje hardlopen, fietsen of wat je anders leuk vind. Ga lekker voetballen met vrienden. Dan val je vanzelf in slaap. Laat je problemen jou niet in de weg zitten. Het leven is te kort om stress te hebben over van alles en nogwat.  Doe lekker je ogen dicht en ga slapen. Als je het zelf echt wilt lukt dat Zekerweten!

succes gabber

Hi 

ik kan ook niet slapen ik slaap pas achter 2u snachts ik heb nu wel een depressie mss moet je wat muziek opleggen help me soms ook met slapen of tijdens de dag vermoeiende dingen doen waar door je moe wordt in de avond en beter kan slapen 

ik hoop dat het snel beter gaat 

xxx nevada

heel erg bedankt hopelijk gaat het ook snel beter met jou

Vergeet niet mn tips op te volgen. Probeer het!

thanks man maar zolaat gaat niemand nog voetballen en mag ik niet naar buiten😔

Hey! Ik herken het ook wel. Ik heb soms korte nachten, maar ik dwing mezelf om te gaan liggen en doe de lamp uit. Leg de foon ook in het kastje. Maar soms lukt het gewoon niet. De tips van ​@Appelstroopje  zijn goed. Doe iets actiefs en vermoeiends en je kunt ook iets doen zoals een puzzel invullen of een boek lezen. En elke dag hetzelfde ritme helpt ook. Succes! Liefs Tover xxx

Reageer