slaap probleem

  • 3 June 2022
  • 1 reactie
  • 51 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Hee ik ben 14 jaar en ik kan slecht slapen ik slik sleepz slaapillen 4 mg  dus 4 pillen en ik slaap nu de laaste tijd 5 of 6 uur ik kan niet goed in slaap vallen en me ogen dicht doen en rust liggen of ontspannen  en slapen .. weten julie een ander medicijn dan slaapillen want dat werkt niet echt voor mij ik ben al naar de huisarts geweest en aangegeven dat me slaapillen niet werken maar ik krijg niks anders ervoor ... en ik heb autisme en ik kan daardoor vaak niet slapen omdat ik nadenk of ik het wel goed doe voor mensen want krijg vaak ruzie of te horen van me vader dat ik zeur als ik over me problemen praat en  me zus die lacht me vaak uit dat ik depressief ben en zei  laast dat ik zm moet plegen want  niemand gaat me missen zei ze en later zei ze dat het een grapje was en ik voel me heel erg slecht er over  me zus heeft ook autisme en me moeder snapt mij ook niet altijd  ik  ga naar een dagbesteding soms en daar begrijpen mensen mij niet me autisme als ik daar in de wc een half uur zit komen ze niet eens te kijken soms komen ze kijken en binnenkort ga ik uithuis omdat ze hulp willen voor me autisme en ga dan kijken op een behandeling groep wonen als er plek is  ik hoop dat ik daar kan wonen want ik weet niet hoe ik met anderen moet omgaan en mezelf en verder heb ik een paar vragen 

1. Hoe ontspan je. Als je ligt.

2. Wat moet je doen als je last van je borstkast heb en je buik en het gaat niet weg. .    

3. Wat kan je tegen wallen doen als je wallen zeer doen onder je ogen .   

4. Hoe kan je makkelijk slapen met je ogen dicht.. 

5. Hoe word je rustig als je niet kan slapen en niet je ogen dicht kan doen

Thnxx voor het reageren alvast 💖💖❤💝💝💝💝💗💗💗💖💖💖❤❤❤❤


1 reactie

Reputatie 3
Badge +1

Hey.

1. Hoe ontspan je. Als je ligt. Ik pak zelf ook slaap pillen dezelfde als jou en ik kan niet ontspannen dus ik ontspan niet

2. Wat moet je doen als je last van je borstkast heb en je buik en het gaat niet weg. Buikpijn kan kopen door stress, hou er een kruik of iets warm tegen

3. Wat kan je tegen wallen doen als je wallen zeer doen onder je ogen .   Meer slapen maar ik denk dat dat geen optie is voor jou

4. Hoe kan je makkelijk slapen met je ogen dicht.. kun je met u ogen open slapen?

5. Hoe word je rustig als je niet kan slapen en niet als ik niet kan slapen dan ga ik meestal uit mijn bed en drink ik iets of ik lees of ik blijf nog wat wakker

Reageer