Slaap nog steeds met knuffels

  • 10 January 2017
  • 32 reacties
  • 1127 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,

klinkt misschien erg gek voor iemand die 13 is maar ik slaap nog steeds met knuffels *Schaam me ervoor*
ik weet ook niet waarom maar ik voel me dan veiliger en ik kan ze niet weg doen hebben jullie misschien tips dat ik hiermee kan stoppen ik wil dat niet meer maar het lukt me niet help me geef me tips a.u.b.

32 reacties

Hoi! Ik ben 13 en slaap er nog steeds mee, en schaam me er ook niet voor. Als mensen je uitlachen ofzo zijn ze waarschijnlijk gewoon jaloers dat jij dat wel durft en zij niet. En weet je? De meeste mensen kijken niet eens naar je. Ik neem mijn knuffel nog steeds overal mee naar toe. Als ik naar school ga, het buitenland, overal. Niemand die me gek aankijkt. Ze vinden dat juist leuk!
En ik zal je een geheimpje vertellen. Mijn vader is 52 en heeft nog steeds 8 knuffels! Als je echt wil 'afkicken' dan is dat jouw keus. Maar het hoeft ECHT NIET! Als jij blij wordt van je knuffels is mijn advies: Hou ze.

-Groetjes Lu
ik vind dat ook en ik ben ook 13 ik slaap ook nog met knuffels. NOU EN!!! wie boeit dat nou?
hey,

er zijn veel meer mensen van jou leeftijd die nog met een knuffel slapen.
Mijn zusje is 14 en is onafscheidelijk met haar aap als ze gaat slapen.
Ondertussen kan ze al zonder als het moet, maar meestal houd ze hem gewoon bij zich.
Hoe zij heeft geleerd en hoe ik heb geleerd zonder knuffel te slapen?
stapje voor stapje.
Je neemt je dekens lekker in je armen als een knuffel en je knuffel zet je naast je neer.
en zo kun je je knuffel elke week een stukje verder van je af zetten todat hij aan je voeteneind staat. dan kun je hem daarna makkelijker verplaatsen.
Doe het rustig aan en als het moeilijk is neem hem dan in het weekend weer even bij je en doordeweeks probeer je uit.

ik hoop dat je er wat aan hebt. Succes!

groetjes EstherXXX
ik slaap ook met knuffels but i dont care iedereen vindt wel wat van je
Dont worry! Ik ben 17 en slaapnog met een hele grote knuffel! En iedereen weet het! xx
Ik ben ook 13 en een aantal vriendinnen zijn dat ook, anderen zijn 14. De meesten slapen, net als ik, met knuffels. De eerste keer logeren een jaar geleden was echt zo van: "Ik slaap met mijn knuffel Timmie" "Oh echt? Ik slaap ook nog met mijn knuffel!" "Oh mooi, ik slaap met Teddy"
Reputatie 4
Badge +5

@DJ anoniem 

Ik slaap ook nog steeds met knuffels.

Verder schaam ik me er niet voor.

Dat hoeft zeker niet.

Je kan het bijvoorbeeld afbouwen met knuffels slapen.

Dat mag gewoon!
Liefs,

Daniël

 

Reageer