Slaap nog steeds met knuffels

  • 10 January 2017
  • 32 reacties
  • 1130 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,

klinkt misschien erg gek voor iemand die 13 is maar ik slaap nog steeds met knuffels *Schaam me ervoor*
ik weet ook niet waarom maar ik voel me dan veiliger en ik kan ze niet weg doen hebben jullie misschien tips dat ik hiermee kan stoppen ik wil dat niet meer maar het lukt me niet help me geef me tips a.u.b.

32 reacties

Hey,

Ik heb tot mijn 16de met knuffels geslapen. En toen ik net was 'afgekickt' zeg maar kwam een therapeut naar me toe om het over mijn slapen te hebben en toen gaf die me als tip: probeer met knuffels te slapen, dan slaap je misschien beter.
Dus:
Je bent niet de enige die al 'ouder' is en met knuffels slaapt.
Het is zelfs voor je slapen heel goed om met knuffels te slapen omdat je dan rustiger en dieper slaapt ouzo.
Je hoeft je er echt niet voor te schamen! Als jij het fijn vind, lekker met knuffels slapen.

Als je wel zonder knuffels wil gaan slapen kan je misschien eerst proberen ze naast je bed te zetten. En dan steeds verder en verder weg elke week. Totdat je ze in bv een tas kan stoppen.

Liefs,
Hey dj dotwood
Ik ben 14 jaar en ik heb nog knuffels in me bed liggen en slaap soms ook met een beer! Ik doe het ook omdat ik me dan veiliger voel dus je bent echt niet de enige want ik ken ool heel veel mensen die het doen. Als je er nog steeds vanaf wilt komen moet je misschien vragen aan je ouders of ze je knuffels ergens willen verstoppen en dan voor wen paar weken/dagen dan later wil je ze misschien nog wel in je bed hebben maar hoef je ee niet meer echt close mee te slapen.
Dankjewel ik slaap ook meestal met een beer dia ik al sinds me geboorte heb maar als ik niet de enige ben houd ik ze denk ik gewoon alleen als we met de school ergens gaan slapen niet
hebben jullie ook tips voor deze misschien?
https://forum.kindertelefoon.nl/relaties-liefde-31/verliefd-moet-doen-25519/index1.html#post213602
Hoi,
Ik ben 14 en slaap ook nog met knufs. 1tje gaat ook overal mee naar toe. Naar beneden, soms naar familie... Als jij gehecht aan ze bent, moet je er lekker mee blijven slapen!
Gr. Pin
Hey,

Ik slaap ook nog steeds met knuffels hoor. Dat hoort gewoon bij me.

Je hoeft je er echt niet voor te schamen!!

Groetjes,

Never_Alone
Ik slaap op nog steeds met knuffels.
Het is trouwens niet iets om je ervoor te schamen.
oke bedankt maar als we met school op kamp ofzo gaan neem ik ze niet mee
Deed ik wel. Eigen keuze. Niemand deed er moeilijk over. Daarnaast kon het me ook niks schelen.
Deed ik wel. Eigen keuze. Niemand deed er moeilijk over. Daarnaast kon het me ook niks schelen. ja maar zo is mijn klas dan weer niet
Hoi!

Je hoeft je helemaal niet te schamen, ik ben 15 en slaap nog steeds met knuffels. 🙂 Het geeft een gevoel van veiligheid, het is een van die dingen die iedereen wel eens doet, zoals als het licht van je kamer uitdoet snel je bed inrennen of in de avond toch nog eens kijken of er geen "monsters" onder je bed zitten. 😉 Veel mensen slapen nog met knuffels en als je je er echt om schaamt, kun je ze, als er iemand komt logeren, even verstoppen, maar wedden dat die persoon ook met knuffels slaapt. 😃 Ik praat soms zelfs tegen mijn knuffels, als ik een zware dag heb gehad en dat helpt. :)

Doe wat je wilt, als ik niet met knuffels slaap, slaap ik echt niet lekker :D
Groetjes
x
Hy!
ik ben 15 en slaap ook nog met knuffels, vind ik fijner en voelt vertrouwd en veilig en als me dag echt stom was praat ik soms ook tegen ze. Bij mij nemen vrienden vaak ook wel een knuffel mee als ze komen logeren 🙂 je moet gwn doen wat je zelf fijn vind.

Dikke knuffel xx Pinkie
Dat doe ik ook nog steeds en ben zelfs tot me 12gestopt met duimen ben nu 13 dus xxxxMegaGek
Heyy,

Wauw! Ik presies hetzelfde!!! Ik dacht dat ik zo'n beetje de enige was van mijn leeftijd!!! Ik word over 8 dagen 14..... Maar doe ze pas weg als jij er KLAAR VOOR BENT!!! Ik heb soms de nare droom dat ik ze kwijtraak of dat ze kapot gaan ofzo, meestal word ik dan HUILEND wakker, omdat ik ze niet weg kan doen!

Ik hoop dat je je gewoon op jee gemak kan voelen!♡♡♡

Xx ME Annkniemje54
Dankjewel erg lief en er zijn heel veel mensen die nog slapen met knuffels
Hey! dat maakt helemaal niks uit ik ben een jongen van 13 en ik slaap ook nog gewoon met een knuffel, en mn vrienden boiet het eigenlijk niet zo veel want de meeste slapen zelf ook nog met knuffels. Zelfs mijn moeder slaapt met een knuffel 😉
Leuk om te horen dat er meer mensen zijn die met knuffels slapen
ik las pas ergens dat meer dan 50% van de zakenmannen als ze op reis gaan een knuffel meenemen.

Dus het lijkt heel raar om een knuffel te hebben, maar ik denk dat de meeste mensen een knuffel hebben.
Met knuffels voel je je prettig en weet dat je er nooit alleen voor staat!
Dat klopt ik voel me dan ook veiliger
NEVER_ALONE grappig om te horen dat zelfs volwassenen nog met een knuffel slapen
Mijn ouders hun kamer daar staan allemaal knuffels en mijn moeders oude knuffel
Als je je okey voelt met ze thuis laten op school kamp moet je ze thuislaten.
Want ik kan me voorstellen dat het heel spannend is om die knuffels mee te nemen.
Weeg t tegen elkaar af.
Ik zou er gwn mee blijfen door slapen ik slaap op met knuffels omdat ik daar men vredriet in kan uite enz.
Schaam je niet hoor, ik ben 15 en slaap nog steeds met een "doekje" (doekje dat als baby onder je hoofd ligt). Dit helpt ook vaak therapeutisch om beter te slapen omdat je je 'veiliger' voelt, dus volgens mij is het niet heel erg en aan meerdere reacties te lezen zijn we vast niet de enige

Reageer