Hoii ik ben graag wel anoniem vanwege dat mijn gezin en ik onder ots staan en kinderbescherming thuis langs komt vaak maar zou graag me verhaal kwijt willen en misschien er met iemand over praten dit is me eerste keer dat ik dit gebruik en hoop dat het me zult helpen ik heb een zwaar en moeilijk verleden gehad ben vaak mishandeld door mijn vader daar heb ik geen contact meer mee nu ging alles weer goed maar ineens doet mijn moeder anders zegt dat ze spijt heeft van me geboorte en slaat me en is vaak teleurgesteld in me ik mag ook niet naar buiten of bepaalde apps op mijn telefoon ze heeft mijn locatie en alles maar nu is het dat ik elke dag huil in me bed elke dag opnieuw en ik een pijn voel die niet te beschrijven is omdat ik niet weet waar het vandaag komt ik voel me gewoon heel alleen en voel me eigenlijk ook als een rondlopend probleem thuis alles is mijn schuld zo voelt het en ik weet dat het beter zou zijn als k er niet meer ben alle rust is dat terug thuis en niemand zou meer last van me hebben ik snij mezelf vaak ben erg onzeker over me lichaam en uiterlijk en vriendjes gaan ook niet goed ik mag geen relatie van me moeder hebben omdat ze denkt dat ik snel zwanger zou worden dan nu heb ik al 5maandrn een vriend van bijna 19 en ik wil niet meer thuis zijn alles voelt onveilig k kan dit moeilijk tegen hem zeggen omdat ik niet weet hoe die er op reageert ik wil niet zielig gevonden worden dit was een klein stukje van wat mij dwars zit.
Bladzijde 1 / 1
Ohww wat vervelend:( ik hoop dat we je kunnen helpen🩷 ik weet alleen nie zo goed hoe mr als je een vraag hebt ofzo laat t dan mr weten. En vergeet niet dat je niet alleen bent, we zijn er voor je 🩷🩷
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.