Skip to main content

Shit het gaat allemaal fout

• May 22, 2025
  • 3 reacties
  • 80 Bekeken

TW!!!!!

Ik haat het. alles. iedereen. mezelf. alles. (Behalve jullie natuurlijk❤)

Mijn moeder haat me. mn zusje haat me. klasgenoten haten me. mensen vinden me irritant, lelijk dik en hc (highclass)

Mama vind me een kut/tering puber. ze vindt het vast geweldig dat tegen me te zeggen.

We waren eindelijk klaar aan tafel. mama en mn zusje begonnen uit de pan te eten (de restjes). Ik had echt enorme trek en verzamelde de moed om ook een lepel te pakken. mama werd (voor de verandering) weer eens boos op me. ze zei dat ik normaal moest doen. ik kwam in opstand, omdat ik al in een slechte bui was. en dan vervolgens gecorrigeerd worden op iets dat ze zelf ook doet!? Ik zei dat zij dat ook deed en dat eigenlijk niet mocht zeggen tegen me. want ja.. ze deed precies hetzelfde. ze begon helemaal kwaad te doen en noemde me (voor de zoveelste keer) een kut/tering puber. papa kwam tussen beide en zei dat we ff normaal moesten doen. mama zei: ¨het is toch zo! je ziet toch hoe ze naar me kijkt. daar wordt ik verdrietig van!¨ Papa zei dat dat gewoon pubers zijn. alsof de puberteit mijn persoonlijkheid is ofzo.. echt kut..

Mama werd nog bozer en begon bijna met borden te smijten. ik heb snel de tafel afgeruimd en ben naar mn kamer gerend waar ik dit nu zit te typen.

Ik weet niet wat ik moet. het leven is gewoon.. ja… 1 woord.. KUT 

het voelt alsof niemand me begrijpt. ik zit (als ik niet op school ben) altijd op mn kamer. ik kom alleen naar beneden als het moet.

Ik heb gewoon de urge naar de badkamer te lopen en ******** weer te pakken. het is echt heel slecht van mezelf ik weet het..

Misschien ben ik ook wel slecht. misschien is dat het.

Wat is mijn leven? Wat is het waard? *************** Dat vraag ik me elke dag af. ik weet het niet meer. ik weet helemaal niks..

tekst aangepast door de kindertelefoon vanwege regel   6. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende inhoud of links op het forum.

3 reacties

• May 23, 2025

Sorry voor het overtreden van de regels, ik heb niet goed nagedacht!

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+6

Hoi,

Ik snap je frustratie wel. Het is slim om deze stress van je af te schudden door te sporten, muziek te luisteren, het op te schrijven of er met iemand over te praten. 

Veel liefs 

Maya_KT
Forum|alt.badge.img+1
  • De Kindertelefoon
  • May 23, 2025

Hoi ​@eendje ,

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Het klinkt heel lastig dat je het gevoel hebt dat iedereen je haat.. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Maya (De Kindertelefoon)