Skip to main content

Hoi Hoi, ik doe aan sh ik weet dat het niet goed is en ik ben er ook een tijdje mee gestopt maar nu ben ik er weer mee begonnen ik krijg wel hulp maar het gaat steeds dieper en ik moet het verbergen voor gym want ik wil niet dat mensen het vragen wat er is en er weten al mensen van het zit op mijn buik, hoe doe ik dit??

@Lalalotje Misschien kan je het wegwerken met makeup?? Natuurlijk is het niet goed maar ik wil je wel helpen voordat dit de school opvalt en het met je ouders erover willen hebben, want ik begrijp wel waarom je dat niet zou willen.. en verder is de tip:niet doen ik weet dat het echt heel moeilijk is maar het verbergen wil je ook niet willen


Hoi @Lalalotje 

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

 

Anne (De Kindertelefoon) 


Heyy,

ik denk dat miss het makkelijkste is om gewoon een hemd aan te doen onder je kleding. Niemand ziet dan wat eronder zit en zullen dus ook niet vragen. Als mensen dan vragen stellen over waarom je een hemd aanhebt, kun je gewoon zeggen dat je het anders koud hebt.

xx


Ik weet niet waar het zit maar misschien kan je een lange broek of lange mouwen shirt aan doen


Reageer