hee ik ben een meisje van 13 jaar en zit met veel dingen.
ik ben heel onzeker ben een overthinker en heb zm gedachtes. het lijkt alsof niemand me mag en ik niet goed genoeg ben.. ook op school gaat het niet goed, slechte cijfers en ik zit op VWO en met deze problemen kan ik dat ook eig echt niet aan.
ik haat mezelf, ik weet niet eens wat. alles? idk. ik durf niet met iemand hier over te praten dus drm dit maar. door al deze gedacht raak ik soms de weg kwijt, het enige wat de gedachtes stop is sh, maar daar probeer ik juist vanaf te komen. al die litekens maken me ook niet echt mooier, want zo knap ben ik niet ):
tw: sh
soms snij ik ------, dan raak ik meestal in paniek, ik weet echt niet wat ik moet doen. soms doe ik het ook op school, in de wc. dan kom ik terug merken ze niks. ook als ik met rode ogen terug kom. ik denk dat ze het niet eens boeit. de littekens zijn ook wit/roze geworden; wss blijven ze voor altijd..
ook kan ik nooit slapen dus heb vaak slaaptekort waardoor ik soms geen zin heb om te praten en daardoor worden mensen weer boos op me en krijg ik weer ruzie. ik haat ruzie. vaak heb ik het gevoel dat niemand me begrijpt, en dat ik ook nooit begrepen zou worden. ik weet ook niet of ik dit allemaal aan kan en of ik er nog wel zin in heb.. ik heb ook nooit concentratie in de les door al deze gedachtes, vandaar de slechte cijfers. ik blijf maar denken: vinden ze met wel echt leuk? ik ben lelijk. ben ik dik? enz. m'n vriendinnen zijn er ook nooit voor me. ik hoop dat een van jullie me mss wel begrijpt of mss verder kan helpen. als jullie nog ergens over willen praten mag je het zeggen! xx
-bericht aangepast door de Kindertelefoon i.v.m. forumregel 10-