Skip to main content

sh gedachtes worden te veel

• April 6, 2025
  • 3 reacties
  • 44 Bekeken

goedenavond aardige mensen die ik niet ken,

ik heb jullie advies dringend nodig.

Mijn sh gedachtes zijn terug en erger dan ooit.

Ik ben bang dat ik relapse en dat wil ik echt niet, want ik heb morgen gym en pestjongens vinden sh een grappig onderwerp om mee te pesten

Tips graag!

3 reacties

Fristi_
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • April 6, 2025

Hoi! ik struggle hier zelf ook veel mee maar meestal ga ik halverwege de schooldag naar huis door overprikkeling en mis sport. Maar een tip is om inplaats van SH te doen, je een rubberen elastiekje om je arm doet en die te breken. je kan het minder goed zien dan sh, maar je krijgt wel even die steek. ook kan je misschien (als je als meisje geboren bent) zeggen dat je last hebt van je buik door menstruatie of zo en daardoor niet kan sporten, maar ga alsjeblieft niet jezelf pijn doen. Jij kan dit, blijf strijden!

Pawzies,

River/Sparrow

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • April 6, 2025

Hey ​@eendje  kijk eens : https://forum.kindertelefoon.nl/search?q=tips+sh+

Misschien vind je hier tips! Ik hoop het voor je!  En wat betreft dat pesten door die rotjongens, ik raad je graag aan daar met je mentor of vertrouwenspersoon over te praten, zodat ze daar iets mee kunnen, want pesten is vreselijk en stom!  Veel sterkte! 😘

Liefs, Tover xxx

Lotte_
Forum|alt.badge.img+2
  • De Kindertelefoon
  • April 6, 2025

Hoi ​@eendje 

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zie ik. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Lotte
De Kindertelefoon