Hii
Ik heb een vriendin van school, laten wij haar berta noemen( fictieve naam), oke dus berta en ik zijn al een 1 fzo bevriend en zitten ook samen met haar in de klas. Laatst vertelde ik haar dat ik last had van een soort dwang/depressieve gedachtes en dat ik aan sh deed, toen biechtte ze op dat zij dat ook al 3 maanden geleden had gedaan. Dat vond ik niet zo tof dat ze het niet had verteld en toen vergaf ik het haar wel, maar laatst echt 2 weken geleden zei ik zo tegen berta via de app van heee help ik wil zo graag sh doen heb je tips en zei stuurde van gwn niet aan denken enzz dus blablabla en toen stuurde ze zo’n foto van ja mn kat heeft me gekrabd en ik zei van YOU SURE THAT HET GEEN SH IS? en Berta zo ja nee het is echt mn kat en zo de volgende dag op school zegt ze zo: ja weet je nog gister, die foto? Dus ik zo jaaaa, zegt ze zo van Ja het was toch sh. Dus toen was k een beetje boos op berta want ze had me 2x niet vertrouwd. En iedere x als ik om tips tegen de drang vraag, dan zegt ze van NEE doe het niet en ALS jij het doet doe ik het ook. Maar ik wil niet schuldig zijn aan haar sh en nu ben ik bang dat we elkaar dus niet meer vertrouwen, wat kan ik nu het beste doen???
Groetjes everythinggisok!