Skip to main content

Hoi Hoi!

Ik ben een meisje van 15, ik zit op dit moment niet lekker in mijn vel. Ik denk dat ik zeker niet de enige ben. Ik haat mijn lichaam, ik heb overgewicht al mijn hele leven. Ik ga al mijn hele leven naar dokters, diëtisten alles. Niks werkt en niks heeft ooit gewerkt. Ik heb een tijd niks gegeten het hielp wel. Maar ik kan het soms gewoon niet, ik eet dan heel de dag op school niks en thuis ineens alles. Ik kan mezelf dan niet stoppen. Ik zou zo graag anders willen zijn, ik weet niet meer wat ik moet doen.

ik doe mezelf ook soms pijn,  zegmaar.

( manier van zelfbeschadiging verwijderd door De Kindertelefoon wegens regel 10. Het gedetailleerd omschrijven van zelfbeschadiging kan voor anderen als trigger of choquerend werken )

 

. Ik weet niet waarom ik het doe echt niet. Ik heb de nijging om het weer te doen als ze zijn vervaagd. Ik heb het 8 keer op mijn onderarm gedaan, maar met gymmen en alles. Het was te lastig om te verbergen. Dus ik ben het op mijn buik gaan doen, aan de onderkant, mijn buik is toch al lelijk het kan toch niet lelijker. En niemand ziet het. Maar is het slechter op op je buik te doen? Kan er dan iets gebeuren? Dat is eigenlijk mijn vraag.

 

als andere ook met SH struggelen lees dit. Je bent echt perfect zoals je bent ookal zal je het zelf niet zien. Het is zonde om jezelf te verpesten. En je gaat later spijt krijgen de littekens blijven voor altijd. Geef het tijd het k*t gevoel zal echt weggaan. Ookal denk je dat het nooit meer goed komt, geloof me. Als je de neiging hebt om het te doen, kras dan op een papiertje. Of doe een elastiekje om je pols en ga ermee spelen, of zoek gewoon afleiding. Je kunt het schatje❤️‍🩹

Hallo! 

 

Ik kan mensen maar 1 tip geven: je bent wie je bent en als je iedereen gelukkig wilt maken ben je bezig tot je dood bent. 

Als je overgewicht hebt kan dat meerdere redenen hebben:

- te veel eten

- te weinig bewegen

- het kan ook in de familie zitten

Ik wil je niet beledigen dus dat laatste moet je niet te persoonlijk opvatten. Als jij er last van hebt moet je misschien wat veranderen, je kunt bijvoorbeeld met je ouders gaan praten of een keer naar een dokter gaan. Als jij er verder geen last van hebt zou ik gewoon zorgen dat je gezond blijft leven, genoeg beweegt en meer kan je niet doen.

Wees niet te onzeker, er zijn meer zware mensen en die kunnen ook zijn wie ze willen zijn.

Eigenlijk was dat het wel

Succes en groetjes van x_anoniem

 


Reageer