Vraag

sh

  • 29 February 2024
  • 5 reacties
  • 73 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2

ik ben ontdekt door een vriendin dat ik sh doe ze wil het aan de hele klas vertellen wat moet ik doen!!


5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Ohnee wat kut :( 

Das echt nie oké dat ze dat wil vertellen, weet je ook wrm ze dat wil doen?

Ik weet niet hoe jouw klas is mr als je een lieve meelevende klas hebt kun je het gwn rustig uitleggen wrm je het doet en hoe kut je je er bij voelt dat je vriendin het heeft verteld.

Als dat niet zo is kun je het ook ontkennen en zeggen dat het je huisdier was als je die hebt. Anders kun je zeggen dat je in de bosjes gevallen bent ofzo.

Ik zal sws wel ff met die vriendin praten en zeggen dat je dat echt niet wil en miss veranderd ze van gedachten ofzo.

Sterkte 🩷

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @anoniempjemeteenvraag 

Weet zij ook echt dat het sh is? En wat is de reden om het de klas te vertellen?

En heb je iemand om er mee over te praten zoals iemand die je vertrouwt of vertrouwenspersoon?

Ik hoop dat je je snel beter gaat voelen.

Groetjes ik @SadLightbulb 

Reputatie 6

Ehmmm, een vriendin wil het aan de hele klas vertellen. Dan is het geen vriendin als je het mij vraagt.

Maar goed, misschien kun je het ontkennen. Zeggen dat een kat of hond je gekrabt heeft?  Misschien kun je zoals @Girl.anoniem al zegt, er met haar over praten. Dat je dat echt niet chill vindt ofzo?

Sterkte!

als je vriendin dreigt om dat te doen is ze echt geen goede vriendin! je kunt tegen je menttor zeggen dat je vriendin iets heel persoonlijks wil delenn (je hieft niet te zeggen dat het sh is) ofzo 

Reputatie 4
Badge +1

Hoi @anoniempjemeteenvraag,

 

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

 

Ramon (De Kindertelefoon) 

Reageer