Hey,
Wat erg voor je! Ik snap dat je niet goed voelt, maar ga je alsjeblieft niet snijden! Dat helpt nergens bij en het is schadelijk voor je lichaam. Als je je niet goed voelt, luister muziek of ga naar buiten en denk leuke dingen. Ga leuke dingen doen en zie de zonnige kant van het leven. Focus je op school of wat je interseert, ga desnoods op een sport!
Ik hoop je geholpen te hebben! Heel veel succes!
Een poot van:
Dino <3
Hoi,
Ik vind het heel dapper van je dat je dit plaats op de forum van de kindertelefoon. Ik snijd mijnzelf eigenlijk niet, maar mijn vriendin wel. En ik denk dat ik tips heb. Ik heb ook een website gevonden voor je.
Tip 1: zoek afleiding
Ga naar buiten, maak een wandel maakt niks uit maar zoek iets uit wat je leuk vindt. Zo kan het misschien helpen. Voor mij is dat tekenen. En lezen
Tip 2: Schrijf je gevoelens op
Ik doe dit altijd als ik boos ben. hopelijk helpt het je zodat je jezelf niet snijd.
Tip 3: Praat er over
Zo te zien heb je ( je mentor) het al verteld. Misschien kan je praten met je vrienden of vriendinnen. Misschien doen zij dat ook of zij hebben ook het meegemaakt. Je weet het nooit.
Kijk ik heb ook een website voor je: https://hypnoseinstituutnederland.nl/stoppen-krassen-tips-zelfmutilatie/
Hopelijk helpt dit je een ik wens je veel sterkte!