Skip to main content

self harm, verslavingen, en gewoon ff venten ofzo

• August 25, 2025
  • 1 reactie
  • 53 Bekeken

anoniemgast3000
Forum|alt.badge.img+2

Hey… ik weet niet meer hoe lang het geleden was dat ik hier was misschien een paar maanden ofzo anyways…

de laatste tijd voel ik me low key echt slecht ik weet niet eens waarom ik heb een goed leven… denk ik

dus mijn ouders houden van me maar laatst was ik met mijn moeder op een bbq en die mensen vroegen of ik een vriendin had ( ik ben gay ) dus ik zei gewoon nee omdat ik niet echt uit de kast wou komen bij vrienden van mijn moeder die ik net een paar uur ken maar telkens als ik in dit soort situaties zit waar mijn moeder bij is zegt ze alleen maar ‘ mag ik het zeggen ‘ en ja dat is gewoon echt niet chill want like ja en ik wou haar net een apje erover sturen maar ik durfde niet… Dat was dat stuk 

ik ben er dus achter gekomen dat ik de persoon ben in mijn vrienden groep die de meeste haat krijgt die iedereen irriteerd etc en als ik dan vraag waarom ik haat krijgt dan komen ze altijd met hetzelfde antwoord ja jij bent homo ( ze zijn zelf ook queer ) like oke als ik iets fout doe zeg het dan maar ga niet zeggen dat ik haat krijg van mijn vrienden omdat ik een fag ben want hun zijn zelf ook queer en worden/werden daarmee gepest like dan weet je toch ook hoe dat voelt like ik wil gewoon mij kunnen zijn om mijn vrienden heen ik wil niet iemand anders zijn yk ik snap het allemaal niet meer

ik was heel lang clean van self harm maar nu al een lange tijd niet meer ik merk ook dat ik steeds meer verlang naar alcohol of drugs ik heb een paar keer drugs gedaan op feestjes mijn laatste keer was 25 juli ik had drie lijntjes van 3mmc de eerste twee waren voor de leuk die laatste was omdat ik mijn vriendje slecht had laten voelen en ik voelde me zo kut ik had een nodig en toen later besefte ik me dat als ik hier mee door ga ik een verslaving ga krijgen dat wil ik niet maar het kan soms echt zo goed helpen zelfde met alcohol et staat nu letterlijk een fles naast me omdat ik me super kut voel 

dat was alles alweer bedankt als je alles hebt gelezen 🙏🏼 

fijne avond doei doeiiiii

1 reactie

Marieke
Forum|alt.badge.img+8
  • Kindertelefoon
  • August 27, 2025

Hoi ​@anoniemgast3000 ,

wat goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Als je meer wil weten over selfharm en hoe je daarmee om kan gaan, dan kan je eens kijken op www.sameninmijnschoenen.nl

En op www.maakjekeus.nl vind je eerlijke informatie over alcohol en drugs en tips daarover.

Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen, praten is de eerste stap!

Veel sterkte,

groetjes van Marieke / De Kindertelefoon