Skip to main content
Vraag

self harm bericht gestuurd aan vriendin, help

• July 30, 2025
  • 2 reacties
  • 46 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi. Ik stuurde dit naar een vriendin van mij... Toen ik heel erg depri was en lees dit nu terug, hoe zouden jullie hierop antwoorden?!!!

Β 

Β 

(T gaat over SELFHARM)

😭😭😭ik wil er echt mee stoppen😭😭😭 maar ik weet niet hoe😭😭😭 en als ik naar andere mensen ga, die zullen niet weten wat ik doorga😭😭😭😰 ik kan het niet, ik kan het niet ik kan het echt niet😭😭😭😭😰😰, het is zo fucking moeilijk, en het is echt zo zo zo makkelijk om te doen, want ben boos op mensen op mezelf op wat dan ook en neem elke schuld op mij😭😭😭 ik kan het niet😰😭😭, ik ga school nooit overleven iedereen gaat mijn snij wonden zien😭😭 ik vraag je, ik vraag je, ik smeek je, ik smeek je help asjeblieft, asjeblieft ik weet niet hoe ik dit moet doen😰😭 🩸 het is zo moeilijk... Ik ga school nooit overleven, docenten gaan het zien, leerlingen gaan het zien, ik ben en blijf een emo😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭ik ben zo FUCKING boos verdrietig..., ik kan dit niet  ik kan dit niet echt niet ik weet niet hoe ik weet niet waar ik weet niet wanneer, help me asjeblieft, asjeblieft,ik ga het niet redden zo😭😰, ik kan dit niet ik kan dit echt niet😭😰  ik haat mezelf, 😭😭😭😭😭 en ik weet ik ben stom,irritant, vervelend 😰😭😭😭😭 ik haat mezelf ik heb hulp nodig maar niet van een volwassene, asjeblieft, ik smeek je😭😭😭😭😭😭 ik ga dit anders niet redden zo!... Help me asjeblieft, asjeblieft, asjeblieft ik smeek je...

2 reacties

• August 1, 2025

ik zou je proberen te helpen samen dingen doen die je leuk vindt en nog belangrijker hoe heeft jou vriend/ vriendin hierop gereageerd??

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • August 3, 2025

Op de vraag van Aardbeitjes, nou ik het begin heel stom 'ok' maar daarna zei ze dat ze me ging helpen, het enige is ze weet niet hoe😭?!