Skip to main content
Vraag

self harm

• 27 januari 2025
  • 4 reacties
  • 60 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoihoi 

Ik probeer dus clean te zijn maar het lukt me niet echt. Ik wil het wel maar ik weet niet hoe, heeft iemand tips? Veel werkt niet, elastiekjes, krassen, tekenen ext niet kan iemand helpen?

4 reacties

Nevadatjee
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • 120 reacties
  • 27 januari 2025

hi 

mss praten over je problemen en vraag je eerst af waarom je jezelf beschadigt

teken een vlinder op de plaats waar je wilt beschadigen en denk dan dat die vlinder een persoon is waar je van hou als je snijdt gaat de vlinder dood 

of je kan ook proberen uitstellen bv hele tijd zegge ne morgen nee morgen tot dat je het niet meer nodig vindt

xxx nevada

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • 3 reacties
  • 28 januari 2025

hiii

dankje !! ik zal t proberen 

xxx k (Aangepast door de kindertelefoon)

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8

Hii ​@wuhluhwuhluvr ,

Het kan helpen om op dat moment je gedachten op te schrijven, een film kijken zodat je je op iets anders concentreert, een spel spelen, met iemand praten… hopelijk zit hier iets bij, veel succes 😊

Liefs 🤗

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • 3 reacties
  • 29 januari 2025
Boterbloempjee schreef:

Hii ​@wuhluhwuhluvr ,

Het kan helpen om op dat moment je gedachten op te schrijven, een film kijken zodat je je op iets anders concentreert, een spel spelen, met iemand praten… hopelijk zit hier iets bij, veel succes 😊

Liefs 🤗

Dankjeee <3

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen