ik heb het gevoel dat ik begin met self harm. ik begin me zelf steeds vaker te krabben (met de neiging naar snijden) en ik sla mezelf ik doe dit sinds kort. heeft iemand dit ook? heeft iemand tips?
ik heb het gevoel dat ik begin met self harm. ik begin me zelf steeds vaker te krabben (met de neiging naar snijden) en ik sla mezelf ik doe dit sinds kort. heeft iemand dit ook? heeft iemand tips?
hoi
Sorry dat ik zo laat reageer. hopelijk heb je hier nog iets aan.
Ik heb vroeger aan sh gedaan dus ik weet denk ik wel waar je mee zit. Ik ben zelf al een jaar gestopt.
Het is zeker niet raar ofzo dat je dit doet. Weet je ook waarom je het doet?
als je weet waarom je het doet is het vaak makkelijker om er iets aan te doen.
Misschien heb je hier iets aan.
Voor mij hielp vooral het uitstellen en harde muziek op zetten als ik mezelf pijn wou doen. of buiten zo hard gaan rennen als ik kon.
Je zou dit ook met iemand kunnen bespreken die je vertrouwd. Vaak lucht dit op en ze kunnen misschien helpen als je dit zou willen
Hopelijk heb ik iets voor je kunnen betekenen en als er iets is laat het vooral weten!
Liefs,
A
Hoi
Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Je hebt een mooie en steunende reactie net gekregen van
Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!
Veel sterkte!
Groetjes, Mariska (De Kindertelefoon)
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.