hoi..
ik ben een meisje van 13 jaar, en ik heb een vriendje en 2 vriendinnen maar 1 daarvan is naar belgi verhuit en de ander naar een andere school dus eig heb k alleen mn vriendje nog, dit is niet waarover ik t wil hebben mr toch vind ik t fijn om ff te zeggen want ik voel me dus best wel eenzaam op school want op school heb k gewoon niemand mr ja dat is niet waarover dit gaat
dus mijn vriendje die zegt altijd dat k hem moet appen als ik de drang voel om sh te doen en dan heb ik er al best veel moeite mee om hem te appen, maar als ik hem dan app word die eerst boos en dan gaat hij t slachtoffer uithangen alsof ik iets heel erg fout heb gedaan en nu klinkt t echt alsof ik alleen maar andacht wil maar ik vind het gewoon een beetje vervelend want als ik ieman uit vertrouwen over mijn sh vertel en ze zeggen ‘je hebt me nu alweer aan het huilen gemaakt’ of ‘als jij t doet doe ik t ook’ dan ja dat helpt ook niet echt ik heb gwn afleiding nodig een leuk gesprek en dt heb ik ook tegen hem gezegd maar dan gaat hij gn t slachtoffer uithangen waardoor mijn drang groter word dus nu zit ik te twijfelen om t hem niet meer te vertellen en ik weet t klinkt echt alsof ik t voor andacht de mr dat doe ik echt niet. weet iemand wat ik kan doen?
dankjewel alv