Skip to main content

Heyhey,

Ik zit even met een dingetje.

ik werk dus met een jongen en hij is 22 jaar. hij heeft mij de eerste 4 weken ofz dat ik daar werkte met geen vinger aangeraakt maar ineens 2 weken geleden zat hij mij heletijd aan te raken en shit. ik zei dat ik koude handen had en hij echt zo laat eens voelen en toen ging hij mijn handen opwarmen. ja oke dat kan nog maar gedurende die dag raakte hij mij de hele tijd aan en normaal liep hij altijd wel met een boogje zegmaar om mij heen zodat hij niet tegen mij aanstootte maar toen liep hij ineens hele tijd net te dicht langs mij zodat zijn hand net langs mijn reet ging ofz. en hele tijd aanraken en zeggen goed van jou en allemaal dat soort dingen hele tijd mijn arm pakken of schouderklopjes geven ofz. nou vorige week was hij ziek dus niks aan de hand. maar vandaag wat hij er weer en vandaag was echt heftig en idk wat ik er mee moet. vandaag was er niet zo veel te doen dus hij en ik liepen hele tijd een beetje te klooien met elkaar. toen moesten we uiteindelijk het hele magazijn opruimen en die bakjes uitzoeken ofz idk hoe ik het uit moet leggen. uiteindelijk stonden we beneden in hetzelfde gangpad en stonden we achter elkaar ofz en ik moest achter hem langs gaat hij mij naar achter duwen met zn reet en niet een keer echt 3 keer ofz. nou even later stonden we allemaal op de 2e verdieping en toen iedereen naar beneden was behalve hij en ik lag er een ding op de grond en toen gingen we zoeken waar het kon liggen nou wij hebben daar een kwartier gezocht maar niet gevonden. maar tijdens dat zoeken stonden we dus samen op 1 vierkante meter en ik ben te klein om helemaal in die bovenste bakken te kijken. gaat hij achter mij staan met zijn handen in mijn zij en letterlijk met zijn ding tegen mij aan als je begrijpt wat ik bedoel en ik vond het heel erg ongemakkelijk maar heb er niks van gezegd. nou echt heb daarna nog 5 min ofz met hem daar gestaan zoeken en je kon letterlijk zien dat hij een stijve had. Datwas rond 3 uur en we mochten pas om kwart over 4 weg. Ik voelde mij daar heel ongemakkelijk bij en weet niet wat ik er mee moet. 

Iemand help!

Hoi Annomeisje2005 

Ik heb het zelfde meegemaakt bij mijn stiefvader wat bij mij heeft geholpen is er over te praten zoals je vriend of vriendin of met je mentor en desnoods met een verpleegkundige in het ziekenhuis zij zijn getraind om met zulke situaties om te gaan geloof mij het helpt echt.

Je kan dit ❤️

Groet Marik 

echte naam verwijderd door de Kindertelefoon vanwege anonimiteit 


Reageer