Vraag

seksueel misbruikt of niet?

  • 30 May 2022
  • 5 reacties
  • 387 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allemaal,

Ik ben ondertussen 17 jaar en het gene dat ik jullie ga vertellen is een paar maanden terug gebeurd toen was ik nog 16.

(lang verhaal) maar kan de hulp hard gebruiken

Mijn zus heeft een vriendje ze wonen ook al samen in zijn huis. Ik ben daar 2 nachtjes blijven slapen en ga daar ook gewoon altijd douche. En had daar nooit problemen mee.

(Laten we het vriendje van mijn zus even puk noemen)

Ik was alleen met de vriend van mijn zus aangezien mijn zus werken was. Dat kwam wel vaker voor niks geks. En zoals gewoonlijk ging ik dan ook gewoon douche. Ik wachtte totdat de Puk klaar was met douche en daarna ging ik douche. Toen ik klaar was met douche liep ik de douch uit en pakte ik een watje voor mijn mascare onder mijn ogen weg te vegen. Ik liep naar de prullenpak op de badkamer en gooide het watje daarin. Maar toen zag ik in mijn oogjoek een rood lampje branden. Ik keek en het was een camera! Ik bleef er even naar kijken en was bevroren. ( het was een ring camera) Toen ik even bleef kijken begon het lampje opeens te knipperen het leek alsof die aan en uit ging. Er zat geen patroon in en was willekeurig aan het knipperen. Daarna bleef het lampje langere tijd aan en toen bleef het uit.

De camera was verstopt tussen was spullen en lotions. De sensor van de camera was afgeplakt.

Daarna heb ik meteen mijn beste vriendin over de camera geappt, omdat ik mijn telefoon gelukkig bij me had. Ik heb fotos gemaakt van de camera en filmpjes. De camera was toen al een tijdje uit. 

Ik heb me snel afgedroogd en aangekleed en ben toen toch maar naar beneden gegaan naar die puk. Ik wist niet precies hoe ik me moest gedragen en bleef dus stil. Daarna begon hij zelf over de camera op de badkamer. En dat vond ik appart, omdst hij er "toevallig" zelf over begon. Of was het geen toeval? Was het met opzet zodar ik mijn zus niks vertelde? Puk vertelde dat de camera kapot was en hij hem daar samen met mijn zus had neegezet zodat hij nog kapotter ging door alle vocht. En op die manier konden ze de camera terug brengen en kregen ze gratis een nieuwe. Ook liet hij me een ander camera zien om te bewijzen dat hij echt kapot was. Ik geloofde het natuurlijk niet maar heb Puk wel gezegd dat ik het geloofde.

 

Toen mijn zus savonds thuis kwam begon puk weer over de camera en zei tegen mn zus van die camera op de badkamer is kapot eh? Waarop ze antwoordde: Ja ja die staat daar gewoon om nog kapotter te gaan. 

 

In hun huis is alles verbonden met google. Via google kunnen ze de lichten aan en uitzetten en camera beelden bekijken van de voordeur ze kunnen ook muziek opzetten en misschien nog meer. En ik ben bang dar hij via dat google beeld de camera op de badkamer heeft verbonden. Waardoor hij me via de camera beelden kon bekijken. Ik weet ook niet of dat google beeld een opslag heeft en mijn beelden dus heeft opgeslagem.

 

Ik hoop dat jullie het een beetje begrijpen. 

Heel erg bedankt voor het lezen en weten jullie wat ik moet doen?

Puk heeft een dochtertje van een andere vrouw. Hij heeft een rechtzaak om zijn dochtertje. En ben bang dat als ik het mijn zus vertel dat het tegen hem kan worden gebruikt en hij zijn dochtertje ook niet meer ziet.

Moet ik het mijn zus zeggen of niet? Ik weet namelijk dat ze heel veel van hem houdt.  Ik zie hem nu ook wekelijks en weet nogsteeds niet precies hoe ik me moet gedragen in het bijzijn van hem.

 

Hebben jullie tips of vragen? Laat het alsjeblieft weten! ❤️


5 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Je schrijft dat de sensor was afgeplakt. Bedoel je daarmee een bewegingssensor of de echte camera zelf?

Als dat zo is dan kan dit waanzinnige onzinverhaal kloppen… maar wat een BS.  Als je wilt dat een camera kapot gaat door vocht dan maak je hem nat - klaar.  Als je hem in de badkamer zet om die reden, dan draai je hem toch met de camera naar de muur? Of zeg ik nu iets heel raars?

 

Badge +1

Ik zou het eerst tegen je zus zeggen en als zij het niet gelooft of er niks mee doet het tegen je ouders zeggen en hier ook mee dreigen. Die broer is echt een viespeuk en het is echt een onzin verhaal om zo een camera kapot te laten gaan. Waarschijnlijk zat hij live te kijken toen je in de douche was en begon hij er daarom meteen over toen je uit de douche kwam en het had gezien. Ook worden dit soort dingen meestal opgenomen of kan hij een screen recorder aan hebben gezet. Ik denk wel dat hij dat heeft gedaan, want hij is net zo raar om met een camera in de douche een 17 jarig meisje naakt te filmen. Dus zeg het tegen je ouders!

Reputatie 7
Badge +7

Je schrijft dat de sensor was afgeplakt. Bedoel je daarmee een bewegingssensor of de echte camera zelf?

Als dat zo is dan kan dit waanzinnige onzinverhaal kloppen… maar wat een BS.  Als je wilt dat een camera kapot gaat door vocht dan maak je hem nat - klaar.  Als je hem in de badkamer zet om die reden, dan draai je hem toch met de camera naar de muur? Of zeg ik nu iets heel raars?

 

Precies,

Daarnaast vind ik het raar dat ze een kapotte camera eerst “nog kapotter” willen maken voordat ze hem komen inruilen… Als hij van tevoren al kapot was kon dat toch ook al? Ook dat het zo verstopt zat is raar, als je hem kapot wil laten maken door er vocht op te laten komen, zou je hem juist in het openbaar van de badkamer leggen. Ik zou het je ouders vertellen in de hoop dat ze je zus confronteert.

Badge +1

Mee eens, die broer is echt heel raar en je moet dit tegen je ouders zeggen.

 

@jongen999 

Hoi bedankt voor je reactie! De bewegingssensor was afgeplakt.

Reageer