Vraag

seksueel misbruikt en nu drama

  • 18 September 2020
  • 1 reactie
  • 458 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi, ik heb een beetje een lang verhaal waar ik wat hulp bij nodig heb.

 

Toen ik 9 was begon ik met rugby en werd vrij snel fanatiek en kon geen week zonder, ook kreeg ik met verschillende trainers een goede klik aangezien ik niet met leeftijdsgenoten overweg kon.  Toen ik 11 was bleef ik ook wel eens bij een trainer logeren als voorbereiding op hun vakantie want dan zou ik op de hond gaan passen. Ik en deze trainer maakte vaak seksueel getinte opmerkingen en grapjes. Toen ik 12 was ging dat verder, hij kwam af en toe met een hand tussen mijn benen, meestal als hij gedronken of geblowd had dus ik schoof het daar op af en zei er niks van. Toen ging hij mij af en toe vingeren en zoenen tegen mijn wil, maar ik was te bang om iets te zeggen. Ik vreesde daadwerkelijk voor mijn leven. Toen kwam de dag dat hij me daadwerkelijk penetreerde en seks met me had. Ik was verstijfd van angst. Dit herhaalde zich 8 keer. Vervolgens heb ik genoeg moed bij elkaar verzameld en het contact weten te verbreken. Toen ben ik aangifte gaan  doen. Dat haalde veel naar boven en sinds toen gaat het steeds slechter met me. Sinds gister ben ik weer begonnen met mezelf snijden en het voelt zo goed. Eergister ben ik door politie naar huis gebracht nadat ik dronken voor het bureau in slaap ben gevallen. Morgen moet ik nog op mijn donder krijgen van mijn moeder. Ik heb heel veel spijt en ben bang voor haar reactie.  Ik wil verwerken wat ik allemaal heb meegemaakt maar psychologen werken niet. Heeft iemand tips voor een van mijn problemen?


1 reactie

Reputatie 5
Badge +4

Hoi Euhm, 

 

Wat knap dat je je verhaal wilt delen! We lezen dat je in een lastige situatie zit.

Als je hierover wilt praten kun je ook elke dag tussen 11:00 en 21:00 gratis en in vertrouwen bellen met De Kindertelefoon (0800-0432) of met ons chatten 

 

Groetjes,

JanneB van De Kindertelefoon

 

 

Reageer