Vraag

Seksueel Misbruik / Mishandeld

  • 29 January 2021
  • 2 reacties
  • 317 Bekeken

Badge

Hey,

Ik was lekker aan het voetballen met n vriend nou het was een vriend:

We gingen even naar zijn huis om even wat tedrinken zijn ouders waren op dat moment niet thuis.

Ik liep even naar boven omdat ik pijn had aan mijn arm omdat ik me zelf sneed, Even later wilde ik naar beneden en toen stond hij daar met wat in zijn hand ik realiseerde wat er aan de hand was maar ik had stress,ADHD en ik sneed me zelf en toen liep hij op me af omdat hij zag dat ik niks kon doen ik probeerde hem van me af tehouden maar toen sloeg hij me met iets hards en toen gebeurde er iets wat niemand wilt meemaken 

 

Zijn ouders waren in paniek en belde 112 even later waren er politie en ambulances het blijkt dat die nep vriend dingen gepakt heeft en me mee mishandeld heeft wat hij gepakt heeft wil ik niet eens weten maar ik was half bij kennis toen ze 112 belde ze probeerde me bij kennis tehouden zeiden ze de politie en ambulance waren snel ter plaatsen  en hielpen me daar en maakte me ready om naar t ziekenhuis tegaan verder weet ik niet meer wat er gebeurd is.

Hier aan heb ik een trauma aan over gehouden.

 

Kan iemand me helpen

 

Met vriendelijke groet

Quinten


2 reacties

Badge

haii,

misschien kan je er met je huisarts of een psygoloog prate? ik ben vroegen een paar maanden bij een kinderpsygoloog gezeten en dat was een goeie stap waar ik nooit spijt van krijg

succes!

 

gr, RedBoy

Badge

Hey,

Dat zou een optie zijn maar dit is de eerste keer dat ik er iets over durf tezeggen

Reageer