Vraag

seksualiteit/biseksueel

  • 23 October 2020
  • 2 reacties
  • 89 Bekeken

ik ben een meisje en ik ben 12 jaar oud

en ik zit net in de brugklas. ik had eigenlijk nog een crush op iemand van de basisschool (jongen)

maar ik heb een meisje in mijn klas waarmee ik laatst naar de bioscoop mee ben geweest en toen ik bij haar was had ik het gevoel dat ik haar wou kussen en ik had ook een droom dat we gingen zoenen.

maar ik weet niet of ik verliefd op haar ben, en ik weet niet of ik bi ben? help!!


2 reacties

Badge

Heyy, ik herken dat gevoel heel erg geloof me.

Ik wil alleen dat je weet dat op meisjes vallen helemaal niet erg is, en het natuurlijk spannend kan zijn als je opeens zo'n gevoel krijgt. Je komt natuurlijk in de puberteit en heel veel dingen gebeuren.

Ik zou anders even gaan afwachten en niet er veel over na denken. Uiteindelijk dan komt de antwoord van zelf wel. Net zoals bij jongens toch?.

Maar het belangrijke, stop het gevoel niet, dat brengt je alleen maar meer in verwaring. 

Komt goed.

Dankjewel ik vind het niet erg als ik op meisjes zou vallen, maar ik heb het gevoel dat ik niet alleen op jongens wil vallen ofz ik wil niet straight zijn en ik maak me er veels te druk om

Reageer