Vraag

Seks met Nicht

  • 31 July 2021
  • 4 reacties
  • 3285 Bekeken

Badge

Hallo ik ben een jongen van bijna 14.

laatst was ik op de verjaardag van mijn opa en oma met heel de familie. Ik ging even naar de wc maar vergat de deur dicht te doen. Ik was dus gewoon rustig aan het plassen toen mijn nicht binnenkwam. We keken elkaar heel geschrokken aan ze keek op eens naar beneden en zag mijn Penis ik deed snel de deur dicht. Ik was de hele avond heel ongemakkelijk omdat ik telkens moest denken aan het idee van haar die mensen over mijn Penis, ik vond het helemaal gênant omdat we vanavond in het zelfde huis moesten slapen (Ik bleef logeren en zij slaapt daar wegens privé omstandigheden). Later die avond ging ik naar bed en viel bijna meteen in slaap. Ik werd rond 3 uur snachts  wakker werd omdat ik de deur open hoorde gaan. Ik zag mijn nicht zich uit kleden ik raakte verstijft ze heeft me gepijpt en me betast terwijl ik heel stom spaat te staren, ik wou wel iets zeggen maar kont het niet. Op een geven moment kwam ik klaar in haar. Ze ging terug naar haar kamer alsof er niks was gebeurd. Ze is niet strafbaar desondanks ze 19 is en ik 13 heb ik mijzelf niet verzet. Wat moet ik doen?


4 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Als ik het goed herinner; Dit is strafbaar en je moet er iets tegen doen, zoals erover praten met de familie en zelfs de politie inschakelen. Dit wordt gezien als verkrachting én incest. 

Het boeit niet of je je niet had verzet of wel, immers dat verandert niks aan de situatie. Wat wel 100% klopt is dat je nicht je had gebruikt, dus dat maakt het een verkrachting. Begrijp je dit nog goed? 

Je mag dit niet accepteren. Ik zeg het alweer;  dit moet stoppen. 

Aangezien je geen toestemming aan haar hebt gegeven is dit echt wel verkrachting, en ook incest omdat zij jouw nicht is. Je zou het sowieso moeten vertellen aan je ouders, dit is niet gewoon. Ik snap dat het moeilijk kan zijn, dus misschien helpt het als je ze een berichtje verstuurt, opschrijft wat er gebeurde of zelfs een tekening maakt als dat helpt. Als je zelf durft om naar de politie te gaan moet je dit doen, anders zouden je ouders moeten gaan

Hmm, ik sluit me deels aan bij de rest. In principe is dit zeker verkrachting; zij heeft immers zonder jouw toestemming seksuele handelingen bij je uitgevoerd. Daar komt nog eens bij dat jij 13 bent en zij 19. Zij is dus meerderjarig en ook om die reden strafbaar bezig; ook al had je wel toestemming gegeven. (toelichting/bron). Het is ook nog eens incest, want zij is familie van je. In principe overtreedt ze dus drie wetten.

Het is aan jou om te bepalen of je er iets mee wil doen. Enerzijds vind ik dat ze echt (wettelijke) grenzen over is gegaan, maar anderzijds vind ik dat het realistisch gezien meer gedoe oplevert dan je zou willen. Het is aan jou om te bepalen hoe traumatisch je het heb ervaren. Wat in ieder geval wel vaststaat is dat het niet jou fout is dat je niks gedaan hebt op het moment dat zij jouw verkrachtte.

Mocht je wel wat willen doen, dan zou je kunnen gaan praten met je ouders, mentor, oom/tante, een andere vertrouwenspersoon en/of de politie. Ze zal misschien niet voor jaren de cel in gaan maar wellicht wel een bepaalde straf krijgen; strafrechtelijk of van haar ouders. Sterkte en succes!

Reputatie 7
Badge +4

Al veel goede tips hierboven, maar zorg ook zeker goed voor jezelf. Dit is natuurlijk heel erg heftig. En misschien heb je wel hulp nodig om het te verwerken. Zoek dan zeker je huisarts op of bel naar bijvoorbeeld de kindertelefoon 

Reageer