Vraag

screenshot geleaked, durf niet naar school morgen

  • 22 May 2023
  • 4 reacties
  • 109 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2

hey iedereen!

vandaag is bij mij op school iets vervelends gebeurd, ik vond namelijk een jongen leuk aan het begin van het schooljaar die van school af is gegaan. Dus ik dacht ik vertel hem over hoe ik me over hem voelde. maar hij heeft een screenshot van de chat gemaakt en die verstuurt naar zijn vriend, waarvan een broertje in mijn klas zit. en dan is het precies die vervelende jongen. hij heeft dus die screenshot in de klassengroepsapp gezet. en ik ben al niet heel populair in de klas, dus alle populaire kinderen hoorde ik het berichtje lezen en me uitlachen. Ik schaam me heel erg en ik durf niet naar school morgen, weet iemand wat ik kan doen om het uit mijn hoofd te krijgen of iets wat kan helpen?


4 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Trek je lekker niks aan van die opmerkingen! Ze zijn helemaal niet waard. 

 

Liefs x Banaantje 

Reputatie 7
Badge +6

Oh sorry. Ik zag net dat het 17 uur geleden was! Hoe is het gegaan:) ?

 

Liefs x Banaantje 

Reputatie 7
Badge +12

Vervelend, ik vind dat persoonlijk echt een hele kinderachtige actie, maar dat maakt het vast niet beter, of ik zou er wat van zeggen, of ik zou het negeren,het waait wel weer over.

-OnlyMe

Reputatie 4
Badge +2

Dank jullie wel allebei en @Banaantjeeee het ging op zich wel prima, bedankt voor het vragen! ik hoorde ze wel nog achter mijn rug om praten maar het was niet heel erg :)

Reageer