Vraag

Schuw voor meiden

  • 6 July 2022
  • 3 reacties
  • 90 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hé ik ben Simon en ik had een vraag.

Ik heb door corona bijna een jaar lang een depressie opgelopen waardoor ik me erg eenzaam voelde. Inmiddels ben ik het niet meer en heb meer vrienden dan gedacht. Maar nu is er één probleem. Ik ben nogal schuw voor meiden en dat vind ik vervelend, want ik vind meiden ook heel leuk om mee bevriend mee te zijn. En ik heb heel erg moeite met nieuwe vrienden maken na mijn depressie nog steeds. Hebben jullie tips?

Laat het me weten. 👍

Groetjes, Simon


3 reacties

Reputatie 4
Badge +3

hi

ik weet niet of het zo is, maar ik denk misschien dat je schuw bent voor meiden omdat je zelfbeeld laag is. Als je meer zelfvertrouwen krijgt is het misschien makkelijker om ook met meiden om te gaan en is het misschien ook wel minder moeilijk om vrienden te maken. 

Ik zou als ik jou was dan op kickboksen gaan, daar krijg je veel zelfvertrouwen van.

 

Reputatie 1
Badge

Ja alleen ik hou niet van kickboksen en dan krijg ik het ook heel druk! Maar toch bedankt!

Ik ga binnenkort na een kamp waarin ik ga leren om met sociale contacten om te gaan. Wie weet maak ik daar nog wel contact met meisjes.

Maar alsnog bedankt!

Als je een meisje bent dan ben je een schat en als je een jongen bent thanks bro! 😎💪✊🔥

 

Reputatie 2
Badge +1

-onnodige quote weggehaald-

Als een meisje, k snap het helemaal! Ik weet niet precies wat voor type meisjes je leuk vind (als vrienden), maar social media kan helpen. Als er toevallig een meisje op je school zit, kan je haar social media proberen te vinden. Dan kan je vaak een beetje inschatten wat voor meisje het is. Kan juist heel erg op uiterlijk gericht zijn of juist totaal niet. Als je een meisje leuk vind (kan als vrienden/anders) dan kan je haar miss een keer aanspreken ofzo. Ik weet precies hoe je vrienden maakt dus ja 😅, hoop dat het helpt!

Reageer