Schrijf een brief die je nooit zal verzenden!



Toon eerste bericht

185 reacties

@fatanduglyme: wow, dat is echt heel heftig... sterkte meis, en nog gecondoleerd 😞
@Girl
Dankjewel! ;'3.

~
Lieve Thom,

Alles leek zo perfect te gaan. Ik leerde je kennen vlak na de dood van mijn moeder. Toen ik al in een pleeggezin terecht gekomen was.
Jij was verhuisd, we kwamen bij elkaar in de klas. Er was meteen een goede klik.
Het spijt me dat ik je niet meteen de echte ik heb durven laten zien, dat ik geen gevoelens durfde te tonen, dat ik gelogen heb. 
Maar jij wist door mijn lach heen te kijken, die lach die me altijd beschermt heeft, een masker. Make-up verbord de diepe leegte in mijn ogen.
Jij keek overal doorheen, je zag de echte ik. Eerst probeerde ik het nog te verbergen, maar dat mocht ik niet doen van je.
Mijn hele verhaal, mijn levensverhaal heb ik aan je toe durven te vertrouwen. De dood van mijn ouders, mijn zus. De mishandelingen van jongeren. De bedreigingen, de verkrachtingen. Je wist alles.
Je hebt me weten te helpen, me uit een diep gat gehaald. Langzaam begon je ook jou verhaal te vertellen. Schokkend, dat was het.
Dat had ik niet achter je gezocht, ik wist wel dat er dingen aan de hand waren, maar niet zo erg. Je vader verplichtte je seks te hebben met je moeder, walgelijk. Samen zijn we sterker geworden, het leek een tijd goed te gaan. Tot ik een eetstoornis begon te onwikkelen, een goede vriend van je verhuisde naar Amerika, thuis ging het slechter. 
14, november. Ik weet het nog precies. Een dag na mijn verjaardag, die ik niet vierde. Jij had me wel wat cadeautjes gegeven. Toen kwam het niews.
Zelfmoord, je had nog brieven naar me gestuurd. Ik heb ze nog steeds niet allemaal kunnen lezen, te confronterend.
Weet dat ik je beslissing snap, het kon zo niet langer. Maar wat zou ik graag jou beslissing na doen, misschien dat we elkaar dan nog ontmoeten. Maar in de eerste brief stond dit: 'Emma, allerliefste Emma. Hiervoor heb ik uitgelegd waarom ik het gedaan heb. Ik snap dat je boos bent, maar ik hoop dat je mijn keuze een beetje begrijpen kan. Beloof je me, alstjeblieft, dat je goed voor jezelf zorgt. Je bent een ontzettend sterk meisje, hebt al zoveel overwonnen. Ik heb hier een ketting bij gedaan, er een kusje opgegeven. Het dekseltje is dichtgeklapt, maak hem niet open. Denk daaraan. Iedere keer dat het moeilijk wordt, pak hem vast. Ik zal je steunen, je helpen, ik ben altijd bij je en jij altijd bij mij. '
Zo ging de brief nog een stuk verder, en lieve bijzondere Thom. Het klepje heb ik nooit opengedaan, je kusje, je warmte, je liefde zit erin. Altijd bij me, ik doe hem nooit af.
Ik weet niet of je mij ziet, mijn leven hier op aarde. Ik hoop van niet, ik wil niet dat je ziet hoe ik mezelf verwoest. Maar door jou, lieve Thom, door jou heb ik de kracht gevonden om toch door te gaan. Ik pleeg geen zelfmoord, al is de verleiding zo otnzettend groot. Je hebt van mij een beter mens gemaakt, was en bent er altijd voor me.
Ik hoop dat je een beter leven hebt, dat verdien je. Je hebt teveel geleden, het is beter zo. Het is nu al weer bijna een jaar geleden, maar ik mis je nog alsof het gisteren gebeurd is. Ik veeg nu een traan weg en kijk omhoog, het kettinkje in mijn hand geklemd. 

xjes, je Engeltje. 

I will never foget you ):
@FatAndUglyMe

Echt super mooi! Diep, diep, zeer diep respect voor je. (En ook voor jouw Thom natuurlijk) ❤
Dit is een brief voor myn pester.

[b]Beste .__.  ,

Ik ben nix. Alleen een dikke, lelyke koe. Een nerd, die altyd tienen haalt. Een zacht, verlegen ****. Ik kan nix. Niet dansen, niet zingen. Al helemaal niet sporten. Ik pas nergens in. Ben ik te wijd voor. Het beste voor ons allemaal, zou zijn als ik dood ging. Ophangen, bloedvat doorsnijden, verdrinken, stikken. Het maakt niet uit hoe, als ik maar niet langs je liep, niet met je vriendinnen praatte, niet langs je huis liep. Maar dat is niet zo simpel als ik tegenover je woon. Steel mijn voetbal maar. Teken maar op onze muur.

Dikzak kan alles aanstaan.
En een brief voor mijn vriendin.

Beste .__.

Ik kom zo naar je toe ! Babe, ik kan niet zonder jou leven. Ik blyf van me houden. Ik blyf je bezoeken. Maar niet met myn ogen, met myn hart. Ik mis je. Zo lang geleden, nog steeds zo belangerijk. Elke dag als ik naar school ben, zie ik een leeg persoon naast me lopen. Een lege stoel in de klas. Je hebt me zomaar achtergelaten. Niet aan my gedacht. Schat, van jou had ik het niet verwacht. Het was hard, maar ik zag deze stomp aankomen. Als ik slaap, hou ik je vast in mijn dromen. Je bent de beste die ik ken. Myn tranen blyven maar komen... Ik kan er niet aan wennen, aan dat schokkend nieuws. Dat was het ergste. This jammer dat het zo is gegaan. Waarom deed je het!? Zoveel jaren samen, zoveel opgebouwd. Zoveel mooie dingen meegemaakt, zoveel aan jou vertrouwd.
Als ik denk aan jou, Tja dan wil ik terug in de tijd. Ik wil je terug, voor altijd dicht bij mij. Zo'n goeie band met iemand opgebouwd. Zoveel van diegene gehouden... Ik hou nog steeds van je. Waarom zelfmoord? Zo'n schok. Ik huilde dag & nacht. School en thuis. Altijd. Een hele week. Waarom hebje dit my aangedaan :'(

Zolang ik met God praat, komt het goed.

Besef, ik kom naar je toe!

Je enige .___. (L)
ik wil deze voor men ouders schrijven,

lieve ouders ik heb vaak ruzie met jullie en heb veel problemen ik vertel niet alle dingen omdat ik weet dat jullie het onzin vinden of te bezorgd doen ik hou van jullie en zal jullie nooit proberen te verlaten ik weet echt niet altijd wat ik moet doen mama en papa ik hou van jullie en wil sws 1 ding vragen als jullie me niet altijd meer in de gaten houden via de tv wat ik op twitter doe en smsjes en alles dat zal alles een stuk gemakkelijker maken, ik hou van jullie papa en mama
Lieve Govert,
Ik hou van je! Zo, dat is er uit. Jij wist het nog niet, maar ik ben helemaal gek op jou!
Deze vakantie was de beste van m'n leven. Je stond maar 10 meter van mijn tent vandaan en dat was genoeg reden voor mij om elke ochtend goedemorgen te komen zeggen. Alle lol die we hadden! "Het land van geen idee", die scene van zondag ochtend, de dinsdag die zo leek op de woensdag van vorig jaar, en natuurlijk de fb scene!! Ik kende je natuurlijk al. Al 7 jaar! Maar dat was alleen van gezicht. Ik onthield je omdat je opviel als 2ling. Jij onthield mij omdat ik altijd op het zelfde plekje ging staan. Kende ik jullie al goed genoeg om jullie 2 uit elkaar te kunnen halen, maar dat was vooral door de schoenen. Jij zat ook nog bij de kinderen, ik al bij de jongeren. Ik zag je eigenlijk alleen via Jan-Paul en Iefke. Maar dit jaar... We werden beste vrienden, maar ja, Daan en Floor zaten er ook bij. Geflirt durfde ik niet. Er waren altijd andere bij, we waren nooit alleen. Behalve bij het kampvuur! We zaten tussen mensen die we niet kenden die druk met andere dingen bezig waren. Onze vrienden waren marshmallows halen. Ik had bijna je hand gepakt. Maar ik durfde niet. Ik twijfelde wel heel erg 2 dagen later na de zondag ochtend scene. Maar hoe je je diezelfde middag zo verloor in de modder met mij was weer geweldig. Ik heb nog lang getwijfeld tussen jou en Daan! Het is niet makkelijk om verliefd te zijn op de ene helft van een 2ling! Ik ga het eerlijk zeggen, jij was liever, Daan was knapper. Toen plaagde je me met de koude macaroni, tijdens het badmintonnen. Ik was om. Helemaal om. En ik ging voor jou. Alleen voor jou. Jij, hoe je bent, Jij. Hoe je mij 'Het land van geen idee' wou uitleggen, terwijl Daan dat deed. Hoe je mij vroeg om de stand met badminton. Hoe je mij aankeek vanaf het podium, naar mij in het publiek. Tijdens het zingen van 'No Mercy'. En hoe je mij hielp oefenen met de fb scene door me roddels te laten verzinnen. En ook nu nog, terwijl het nog 48 weken gaat duren voor ik je weer zie. Tenzij we iets afspreken in een weekend. Maar jij woont helemaal in Ede, en ik in Haarlem. Als ik nu naar jou fb page kijk, dan zie ik foto's. Alleen maar foto's. Vooral van eten dat jij hebt gemaakt. Al die heerlijke zoetigheid. Ik wil alles LIKEN, maar dat is zo opdringerig. Want jij, jij weet het nog niet. Jij weet niet hoe gek ik op je ben. Hoe vaak ik aan je denk. Hoe erg ik naar jou smacht. Want jij, jij bent op een ander. Je hebt het me zelf gezecht op fb chat. Dat kan 2 dingen betekenen. 1, je beschouwd me als zo'n goede vriend dat je me over dat soort dingen vertouwd. FRIENDZONE. Of 2, je probeerd me jaloers te maken. Ik hoop natuurlijk 2, maar zo iemand ben je niet.
Nou, ik hou van je, ik heb het gezecht. Doe er mee wat je wilt, negeren of mij ook lief hebben. Ik zal wachten.
XXX, Yasmin  ❤
Beste mevrouw S***** van engels,

ik vond het heel erg stom dat u mij naar het huiswerkinhaaluur had gestuurd. Ik was erg boos en was de hele dag verdrietig omdat ik het niet eerlijk vond want ik had mijn huiswerk maar 1x niet gemaakt en de andere keren wel. Ik hoop dat u begrijpt dat ik het erg stom vind.

groeten
@bangaboy1999

Ahw das kloten voor je! =(
Jammer dat je hethaar niet hebt gezegd.
Niet echt een brief, eerder een gedicht, maar wel iets wat ik nooit zou laten lezen aan degene voor wie het oorspronkelijk geschreven was:

Ik ben niet gek.
Niet dom,
niet stom.
Niet achterlijk.

Ik wist toch ook wel
dat het nooit zou kunnen.
Enkel een droom zou blijven, uit
elkaar gespat voor hij kon beginnen.

Of nee, geen droom.
Hooguit een fantasie.
Ik heb toch nooit gewild
dat dit wat zou worden?

Want ik ben niet gek.
Niet dom,
niet stom.
Niet achterlijk.

Ik wist toch ook wel
dat het nooit zou kunnen.

Maar daarom doet het nog wel pijn!
Beste S,a,h,g,p,b,en k

niemand die bij me past of me echt begrijpt!
Wou dat een persoon bij me paste.
Een persoon is al genoeg!
meer dan genoeg zelfs,
Een persoon die alles begrijpt van me,
en er altijd voor me is.!
Ik dacht dat jullie me zouden begrijpen,
maar had het verkeerd..

Grt Niempje.

Deze brief is voor meerdere personen bedoeld.. niet alleen de begin letters die ik opnoemde.
Aan de,pestkoppen op school ik haat jullie ik snap nuet wat jullie op havo doen
want dan kan je toch wel bedenken dat je iemand in zn waarde laat en niet tegen
diegene gaat lopen schelden. Maar ook bedankt want vanaf nu krijgt iedereen die
mij gaat lopen pesten een klap op zn bek.

Xxx Melliepellie
@melliepellie
Ben ik met je eens.
Lieve vriendinnen,

Ik ben het best wel zat dat ik altijd maar twijfel of jullie wel echt goede vriendinnen zijn..
Moet een vriendin doorhebben wanneer je niet lekker in je vel zit? of wanneer je verliefd bent?
Want dat hebben jullie NIET door.
"Omg jou vader is zooooo cool ! echt heel gaaf en zo ! "
Wauw, wat bijzonder, mijn vader is aardig enzo, maar vet vaak dronken en dan is hij DODELIJK irritant, hij is ook niet zo goed in zich beheersen tegenover mijn broertje en jullie denken maar dat jullie vader zo erg is..
Ik ben facking verliefd op iemand die niet op mij is en niemand die het weet, echt niemand, en met een van jullie heb ik zelfs gesprekken over hem en een andere vriendin en dan zeg je gewoon JAA HET MOET ECHT WAT WORDEN, ze zijn ZOOO leuk samen. Maar hij vind haar niet leuk, dat weet jij ook. geef haar dan die hoop niet. ik lieg gewoon tegen jullie allemaal; "Ben je verliefd??" "nee."
JAWEL JAWEL JAWEL.
Waarom zeikt iedereen me altijd af?
Niemand van jullie heeft door hoe slecht ik in me vel zit.

Sorry voor alles.
Ik hou van jullie, echt waar, maar denk eens beter na, voor je iets zegt.. 

x
R
Bij elk verhaal die ik hier lees laat ik een traantje gaan , en heb eht alle respect voor de verhalen die hierstan en de personen die dit hebben meegemaakt of meemaken , ik wens jullie het allerbeste toe in het even met VEEL LIEFDE !!! <'3
hoi,
ik zeg hoi ja, geen beste.
want een beste ben je niet.
jullie zijn verschrikkelijke mensen!
jullie, ja jullie hebben mijn vriendin vermoord.
ja lach maar.
zeg maar: ze is toch zelf voor de trein gesprongen!
ja, maar jullie hebben haar gepest.
vermoord, ja vermoord hebben jullie haar.
maar mijn tijd komt nog!
doei
Hoi.. mensen om mij heen.

Vader leuk dat je dit doet, je doet me enorm pijn!
Toen mama er niet meer was, begon je mij te slaan, waarom?!
mijn vraag is alleen maar waarom!
Je maakt mij onzeker en heel erg bang,
met jou woorden wat je zegt over mij en mama, dat kan gewoon niet meer.
Waarom stop je nou niet..
Ik heb zelfs dingen gedaan wat ik niet wou doen, ik was bijna dood, door dat stomme zelfmoord!
Maar pap, jij hebt het niet gemerkt! Ik lag in het ziekenhuis door jou! Je kwam niet eens bezoeken!
Ik zat in een rolstoel door jou! waarom! Je ging gewoon door!
ik hoop dat je keer beseft wat je mij aandoet.

Pesters,
Ik wil niet veel zeggen, ik wil alleen zeggen dat ik het niet leuk vind!
Ik heb autisme, ik kan er niks aandoen!
Ik heb mijn moeder verloren door kanker, scheld er niet mee!
Ik ben geen hoe jullie dat zeggen een kankerhomo!
Door jullie heb ik ookal rare dingen gedaan, zoals mezelf snijden!
het doet pijn als je mij zo noemt! Kap eens! Leave me alone!!

Hoi ex vriendin..
Waarom bedreig je me?!
waarom wil je me dood!
Je kan op Twitter zeggen alles wat je wil maar je doet me pijn!
Waarom doe je stoer met je nieuwe vriendje, waarom sla je me.
Ik ben door jou tijd depressief geweest en harstikke onzeker!
Ik dacht aan zelfmoord door jou!

Verder toen wij nog hadden, hield jij niet eens van mij!
Je liet het gewoon merken!
Je haatte mij, ik merkte het wel!
Ik was onzeker door wat ik liever niet wou vertellen, jij kon er niet tegen en maakte het uit!


Ik wil niet meer pijn ik meen het!
Leave me alone!
Serious!
Lieve N.,

Jij was de enigste die me wilde helpen in een moeilijke periode.
Jij bent de enige die door mijn masker heen kan kijken.
Jij hebt mij geholpen, en ik maakte fouten.
Ik mis je en ik heb je nodig.
Helaas is het te laat.
Het spijt me.

Annelieke
Lieve ......,

I just want to tell you
It takes everything in me not to call you
And I wish I could run to you
And I hope you know that
Everytime I don't,
I almost do.

( i almost do, Taylor Swift <3)
deze heb ik gerschreven met een psycholoog van ggz:

In groep zeven had ik een juffrouw die altijd aan me vroeg waarom ik zo stil was en waarom ik altijd moe was, ik gaf altijd het zelfde antwoord ‘ik kon vannacht niet slapen.’ Het was waar, ik kon echt niet slapen maar de reden daarvoor vertelde ik nooit.. mijn juffrouw wist niet dat ik bang was, bang voor alle ruzies die er thuis waren van smorgens vroeg tot savonds laat. Ze wist niet dat ik bang was dat de politie savonds zou binnenvallen omdat mijn broer weer eens iets verkeerds had gedaan. Ze wist niet dat ik samen met mijn broertjes en zusjes bang was om geslagen te worden. Ze wist eigenlijk helemaal niets van mij, net als iedereen…
Een paar jaar later kon ik al die ruzies niet meer aanhoren, ik wilde niet meer bang zijn om geslagen te worden, ik wilde dat leven niet meer lijden en daarom ben ik veranderd, veranderd in een agressief meisje die zich nergens meer druk om maakt. Het maakt me niet meer uit om een klap te krijgen of om heel de dag door naar geruzie te luisteren omdat ik er aan gewent ben geraakt. Als iemand iets doet wat ik niet pik wordt het zwart voor mijn ogen en heb ik mezelf niet meer onder controle. Ik doe alles wat in kan doen als diegene maar pijn krijgt.. ik weet dat het niet goed is maar het kan me niet meer schelen net als de rest van de dingen in mijn leven.
Vorig jaar heeft ons gezin veel professionele hulp gekregen. Voor het hele gezin kwam jeugdzorg en jutters in huis. Jeugdzorg dat kent eigenlijk iedereen wel, mensen die een oogje in het zeil houden en maatregelen nemen als het nodig is. Jutters is eigenlijk precies het zelfde. Voor mezelf kreeg ik hulp van ggz en trainingen om mijn woeden op een andere manier te uiten.
Er zijn eigenlijk nog maar een paar dingen waar ik om geef, mijn vrienden, mijn familie en Allah. Het klinkt raar om van mezelf te horen dat ik nog om mn familie geef na al die ruzies, vechtpartijen en andere problemen die we hebben gehad maar het blijft wel mijn familie, dat neemt niemand van je af en dat kan je niet veranderen. Van mijn vrienden zal ik sowieso altijd blijven houden. Zij waren er altijd voor mij in alle moeilijke tijden. En Allah.. hij helpt me door alle problemen heen en hij doet wat het beste voor mij en iedereen is.
Ik laat het verleden achter me en ik kijk alleen nog maar vooruit naar alle mooie dingen die er nog gaan komen in mijn leven.. maar waarom is het nou zo moeilijk?
Bedankt papa,
voor alle onbegrip die je me gaf voor alle klappen en woorden die zo hard in m'n gezicht sloegen,
het maakte allemaal niks uit jij hebt mij kapot gemaakt met alles wat je deed ik maakte de relatie kapot ik deed altijd alles fout,
jij hebt mij nooit begrepen waarom altijd ik ik ik ik, soms weet ik gwn niet meer wat ik moet,
jij wist immers alles altijd zo goed, IK WOU DAT IK EEN VADER HAD, WANT VOOR MIJ BEN JIJ MIJN VADER NIET, NOOIT GEWEEST EN DAT ZAL JE NOOIT WORDEN!!!!!!!!!
IK HEB NOOIT EEN VADER GEHAD MAAR TOCH WAS JE ER OM MIJ PIJN TE DOEN, ZO WAS HET, EN JIJ ZULT ALTIJD GWN VERDER KUNNEN LEVEN OMDAT JE JE FOUTEN NIET BESEFT, WAAROM WAAROM HEB JIJ DIT GEDAAN,OM HET WEER TEVERGETEN AL DIE DINGEN DIE JE HEBT GEDAAN, JIJ ZULT ALTIJD VERDERLEVEN EN IK ALLEEN MAAR IN EEN SCHADUW

BEDANKT PAPA DAT JE ER NOOIT VOOR ME GEWEEST BENT
´lieve´ papa

volgens mij heb je nooit in de gate gehad wat je me nu eigenlijk aan hebt gedaan. Al die keren dat je zondags bezopen thuis kwam... Altijd moest ik er natuurlijk weer wat van zeggen en dat kon jij niet hebben, nee dan sloeg je me en niet zo zacht ook. Net zo hard tot dat ik huilend naar boven ging en de volgende dag blauwe plekken op mn  armen en benen had. Nee natuurlijk kan jij je er niks van herinneren de volgende ochtend, of misschien wil je het je gewoon niet herinneren. Schaam je je zelf nu niet kapot dat je je eigen dochter blauwe plekken slaat? Hoe kan jij uberhaupt leven met die gedachte?
Je weet ook niet dat jij 1 van de reden bent dat ik op mn 12 depressief ben geworden en daar eigenlijk nu nog steeds niet boven op ben. Die keren dat je me dom en lelijk noemde, zovaak dat ik het zelf ben gaan geloven. Als je het zou weten zou je je gedrag misschien ooit gaan veranderen maar nee dat kan ik gewoon niet. Al die keren dat je nooit geintresseert ben geweest in mn school als ik goeie cijfers haalde, maar als ik thuis kwam met een 2, mij meteen kapot schelde. Al die optredens van mn dansgroep die jij gemist hebt omdat je moest zuipen in de kantine naar je voetbal. Dit jaar ben je zelfs waarschijnlijk niet thuis op mijn verjaardag.. mijn 16de verjaardag.. omdat je liever in de kantine zit... Ik mag niet eens meer een feest houden omdat ik een te grote mond heb gehad en het niet verdien en ik teveel dingen vraag. Godver klootzak ik word 16.. Daarom ga ik het bij een vriendin houden, samen, ookal weet je dat nog niet. Altijd fijn om te weten dat er tenminste wel mensen zijn die wel om me geven... meer dan mijn ouders. En jij mama? Waarom heb je papa nooit tegen gehouden als hij mij sloeg? 'Omdat ik het verdiende'  ach ******* toch op. Ik verdien elke klap in jullie ogen. Jezus ik ben 15 ik maak fouten, ik ben niet perfect sorry daarvoor. 

Goeie vader ben je zeg 'papa', je mag echt trots op jezelf zijn!
Pesters en ex bff (ik was nooit jouw bff)
bedankt  hoe jullie mij leven hebben lopen verpesten!
en dat is niet 1 week geweest maar 
al ruim 2 en een half jaar!
hoe ik zelfmoord heb willen plegen door jullie!
en dat 2 keer! soms dacht ik waarom ben ik zo zwakkeling die het niet deed!
ik ben zelfs! ziek van school geweest door jullie getreiter!
ik durfde geen stap meer alleen buiten de deur te zetten! 
geen stap!! 
altijd moest iemand mee me broer me vader of moeder! 

en ex bff je liet me stikken!
nam het nooit voor mij op!
jij hebt mij zo veel verdriet bezorgd! 
jullie hebben mij kapot gemaakt en niet een beetje maar echt helemaal kapot!!!
ik ben aan het herstellen van wat jullie mij hebben aan gedaan!
ja jullie horen het goed!
ik ben 3 weken niet op school geweest!!! 3 weken!!! of misschien wel 4 !!!!!!! 
daarna ben ik van school veranderd door jullie!!!
en een van jullie heeft met mijn afkomst lopen pesten!
dat deed mij echt pijn!
waarom en nog eens waarom hebben jullie mij moeten pesten
wat heb ik jullie ooit aan gedaan...
als jullie me kapot wouden hebben 
het is jullie gelukt!
ik heb depressief thuis gezeten!!!
verdriet teleurgesteld en pijn 
en littekens op mijn hart heb ik eraan over gehouden
en dat litteken op mijn hart 
zal nooit maar dna ook npooit verdwijnen
deze brief wil ik naar mijn ouders schrijven.

hey
bedankt voor alles wat jullie me hebben aangedaan! bedankt papa voor al die nachten,al die dagen,dat jij mij pijn hebt gedaan en dingen met me hebt gedaan die ik niet wilde,en bedankt voor het litteken op mijn arm,dat nooit zal verdwijnen! bedankt mama voor de steun die ik niet kreeg,maar alleen de scheldwoorden die een klap in mijn gezicht waren,bedankt allebij voor alles in mij te beschadigen,door jullie werd ik mensenschuw,was ik bang voor iedereen,ik heb weken in een instelling gezeten,met psychische behandelingen,nu moet ik nog altijd naar een psychologe,voor hulp,om alles in het verleden te kunnen verwerken,en om met mensen om te kunnen gaan.
dankje voor alle trauma's,maar weet dat je mijn leven kappot hebt gemaakt,ik zou het verleden nooit kunnen vergeten,en altijd mij schamen voor mijn littekens,maar weet ook dat jullie me sterker hebben gemaakt,en dat ik heb gevochten voor het leven en nu nog.
ik zit nu in een pleeggezin,en ben daar gelukkig,dit is mijn nieuwe gezin,dit is mijn nieuwe leven,en ik hoop uit het diepste van mijn hart dat jullie ooit beseffen wat jullie mij al die jaren hebben aangedaan,wat er al die jaren is gebeurd zal ik jullie nooit kunnen vergeven,maar ik hoop gewoon dat jullie ooit op een dag tegen jezelf zeggen van:'wat hebben we haar aangedaan,al die jaren'
een sorry hoef ik niet te krijgen,ik hoef geen exuses meer,daar is het te laat voor,

houd je goed!!

nadia-xx



sterktee meisiee heftig verhaal!! xxx
lieve kim
al die tijd wist ik heus wel dat het niet goed zou blijven gaan al ging ik nog met jullie om maar ik ging door ik deed het voor jou je was me alles mijn beste vrienden toen spraken wij met ze vieren af die 2 jongens en wij 2e eerst was het nog wel leuk tot dat jij op een van hun werd ik moest van jou altijd mee al gingen jullie samen afspreken ik deed het elke keer je was m'n vriendin! ik zat daar elke keer maar een beetje aan de kant jullie hadden lol en ik was stil ik wist niet wat ik moest doen ik wou weg elke keer verzon ik een smoes  om eerder weg te mogen gaan ik was er klaar mee elke keer het buitenbeentje te zijn ik heb het tegen je gezegt dat ik het niet leuk meer vond dat negeerde je ik dat dat komt niet goed zo we zouden logeeren met een paar andere jij was fel op tegen ik snapte niet waarom maar jij dagt dat er iemand was die ook op die jongen zou zijn we gingen logeren en ik vond het vreselijk die jongens  zaten alleen maar met een paar andere meiden jij en ik zaten een beetje op het bed te zitten ik was boos en verdrietig tegelijk ik dacht hoe kan dit dit wil ik niet niet met mijn leven en niet met alles wat er nog kan komen het was af we gingen naar huis met ze 2e we hadden nog een beetje nagepraat en toen allebij naar ons eigen huis gegaan ik wist niet hoe ik het je duidelijk kon maken 2 weken voor de zomervakantie begon je een watsapp gesprek met die jongens je schelde me uit ik begreep iet goed waarom tot de dag van vandaag word ik nog uitgescholden door je en word ik er mee gepest ik vind het echt niet leuk!!  xeline

Reageer